رونمایی از پیشنهاد وسوسه‌انگیز مهاجم استقلال

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز روبرو شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال لیگ نوزدهم را به بهترین شکل به پایان رساند. او با پوشیدن شماره ۱۰ در ابتدای فصل وعده زدن ۱۰ گل را داد که در آخرین هفته لیگ برتر موفق به زدن دهمین گلش شد.

درخشش قایدی تنها در لیگ نبود و او در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به خصوص مقابل پرسپولیس توانایی‌های خاص خودش را نشان داد. قایدی جوان که تنها ۲۱ سال دارد برخلاف سال‌های اول حضورش در استقلال که پُرحاشیه بود و او را با مجاهد خذیراوی مقایسه می‌کردند، با ازدواج زودهنگام و خروج از حاشیه‌ها، آنقدر در ترکیب استقلال خوب عمل کرد که نگاه تیم‌های خارجی زیادی را به خود جلب کرد.

مهاجم استقلال با نمایش خیره کننده در آسیا نیز از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و مقابل پاختاکور ازبکستان اولین بازی ملی خود را انجام داد. قایدی این روزها با پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم قطری روبرو شده است که مبلغ پیشنهاد دو میلیون و هفتصد هزار دلار است.

از این مبلغ حداقل یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه قایدی اختصاص پیدا خواهد کرد، یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان! برخی از مدیران استقلال با فروش قایدی برای حل مشکلات مالی راضی بودند اما برخی دیگر به شدت با این مسئله مخالفت کردند، تا جایی که اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد قایدی فروشی نیست.

با این حال، باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی برای بازیکن جوان استقلال می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1077199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =