امروز پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

مهلت تمدید شده ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان ساعت ۲۴ امروز، جمعه ۲۵ مهرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهلت ثبت و ارسال ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که به دلیل استقبال گسترده علاقمندان تمدید شده بود تنها تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

جوایز چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در دو بخش ایده پردازان و کسب و کارهای نوپا اهدا خواهد شد که در بخش اول ۱۲ اعتبار حمایتی ۳۰۰ میلیون ریالی (۱۰ درصد اعتبار حمایتی به صورت جایزه نقدی) به برگزیدگان هر یک از ۶ محور جشنواره (شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین‌شناسی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر و تأثیر کرونا بر علوم زیستی) تعلق می‌گیرد.

همچنین تیم‌های برگزیده در بخش کسب وکارهای نوپا به ترتیب تیم اول (۵۰۰ میلیون ریال اعتبار حمایتی و ۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح)، تیم دوم (۱ میلیارد ریال اعتبار حمایتی، ۱۰ درصد اعتبار حمایتی به‌صورت جایزه‌نقدی)، تیم سوم (۷۰۰ میلیون ریال اعتبار حمایتی، ۱۰ درصد اعتبار حمایتی به‌صورت جایزه نقدی) و تیم چهارم (۵۰۰ میلیون ریال اعتبار حمایت آموزشی و مشاوره‌ای) دریافت خواهند کرد.

از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به وب‌سایت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس www.ysf-persia.com پس از مطالعه شاخص‌های ارزیابی، نسبت به ثبت ایده خود در فرصت باقیماننده اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =