وقتی دروازه‌بان سرخ در یک قدمی استقلال بود!

دروازه‌بان جدید تراکتور درخصوص جدایی از نفت مسجدسلیمان گفت‌: زمانی که مدیرعامل آقای سعادتمند بود، بحث رفتن به استقلال مطرح شد اما نشد که بروم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حبیب فرعباسی، دروازه‌بان جدید تراکتور درخصوص جدایی از نفت مسجدسلیمان گفت‌: ۴ سال در نفت مسجدسلیمان بودم و از آنجا فوتبال را شروع کردم و بازی‌های خوبی انجام دادم اما دنبال چالش جدید بودم برای همین تصمیم گرفتم پیشنهاد تراکتور را قبول کنم و به این تیم خوب و پرهوادار بیایم. همیشه از دور پرشور بودن هواداران تراکتور را دیدم و الان خیلی خوشحالم که می‌توانم آنها را از نزدیک ببینم البته اگر کرونا اجازه دهد!

او در پاسخ به این سؤال که نفت مسجدسلیمان با شرایطی که دارد در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، ادامه داد: تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان به این تیم است. امیدوارم کمک کنند تا نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند.

این بازیکن که از استقلال پیشنهاد داشت، در مورد عدم حضورش در این تیم و اینکه با چه کسی درخصوص رفتن به استقلال صحبت کرده بود، عنوان کرد: مدتی قبل با مسئولان باشگاه استقلال صحبت کردم. زمانی که مدیرعامل آقای سعادتمند بود، بحث رفتن به استقلال مطرح شد اما از آنجا که اوضاع نفت مسجدسلیمان به هم ریخته بود و کسی نبود جواب نامه استقلالی‌ها و رضایتنامه من را بدهد، نشد که بروم. آنها هم یک هفته‌ای صبر کردند و وقتی دیدند کارهای رضایتنامه درست نشده، دیگر منصرف شدند.

دروازه‌بان جدید تراکتور در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود اخباری آمدنش به تراکتور ریسک بود یا خیر، گفت: بیشتر از اینکه رقیب باشیم، رفیق محسوب می‌شویم. در هر حال هر تیمی به دو گلر خوب نیازمند است. هر دوی ما تلاش می‌کنیم و قطعاً هر کس که از دید کادر فنی مناسب باشد، به زمین می‌رود. این دلیل نمی‌شود که من انگیزه‌ام را از دست بدهم. من هر جا بودم، سعی کردم خوب کار کنم. در تراکتور هم این روند را ادامه می‌دهم و در نهایت همه چیز را به خدا و کادر فنی می‌سپارم.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1077204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =