پیشتازی بسیج در حل مساله و رفع چالش‌های کشور

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح پنجشنبه 24 مهر ماه در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان حاضر و با آنان گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از سفر خود به خوزستان، ضمن دیدار با اساتید بسیج دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در خصوص مشکلات و چالش های کشور در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بحث و گفتگو پرداخت. 

بنا براین گزارش، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درنشستی که به این منظور برگزار شده بود با اشاره به خطبه های نهج البلاغه، شکست و پیروزی در جبهه حق وابسته به قدرت و یا ضعف این جبهه خواهد بود گفت: تلاش جهادی، خستگی ناپذیری، مسولیت پذیری، امانت داری، دغدغه داشتن دیدبانی و تلاش برای رفع شبهات و تعمیق معرفت در جامعه از ویژگی های یک استاد بسیجی است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها را پیش قراولان رفع انواع شبهات فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و گفت: کانون های بسیج اساتید در برابر مشکلات و چالش های کشور علاوه بر مطالبه گری، راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه دهند.

جهان بین، سامانه آموزشیار را اقدام مهم، انقلابی و تحولی دانست و تاکید کرد، کارهای بزرگ اشکالاتی دارند اما با همدلی و همکاری باید تحولها را رقم زد و نقش بسیج اساتید در این زمینه مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در سخنانی با بیان این مطلب که کانون بسیج اساتید واحد اهواز  جزو اولین کانون ها راه اندازی شده در سطح کشور بوده است گفت: در حال حاضر در کلیه واحدهای دانشگاهی کانون های بسیج اساتید به صورت فعال و خودجوش در زمینه های مختلف فعالیت دارند. وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی ویژه اساتید بسیجی خبر داد و گفت: در سالهای گذشته این دوره ها در قالب حلقه بصیرت راه اندازی شده و در حال حاضر نیز در حال برگزاری هستند. 

در پایان این نشست،  اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و همچنین برنامه ها و راهکارهای خود در زمینه مختلف پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1077205

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =