شاخص‌های ارزیابی حوزه فرهنگی اجتماعی با همکاری واحدها تدوین می‌شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: براساس شاخص و معیارهای تعیین شده، فعالیت های فرهنگی از جهت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به خوزستان و در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود: براساس ارزیابی، کارنامه فرهنگی برای هر واحد دانشگاهی صادر می‌شود.

وی با اشاره به ترکیب شورای فرهنگی واحدهای دانشگاهی گفت: شورای فرهنگی دانشگاه، نقطه و کانونی برای کیفی سازی برنامه ها، عدم موازی کاری، رصد برنامه ها، تخصیص صحیح اعتبارات و... است.

  معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، آمارهای توصیفی، ترکیب بندی فعالیت ها، درصد جذب اعتبارات، نظام برنامه ریزی، فضای فرهنگی، ساختار، میزان جذب مخاطب، اجرای برنامه های فرهنگی ماندگار، فعالیت‌های ابتکاری، فضای مجازی و... از جمله شاخص‌های ارزیابی است.

وی حضور تشکل‌ها، کانون‌ها، بسیج را یک فرصت مغتنم خواند و گفت: باید با اقدماتِ مناسب، این گروه‌ها را فعال و نشاط واقعی و سازنده را در فضای دانشگاه تقویت کرد.

 فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که میزبانی این نشست را برعهده داشت نیز ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، در سخنانی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در واحد اهواز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان یکی از موفق ترین دانشگاه‌های کشور در زمینه های مختلف فرهنگی از جمله امداد رسانی و تأمین نیازهای مردم سیل زده در سال گذشته این استان بوده است.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سال گذشته  را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گسترش و تقویت  برنامه های فرهنگی  به صورت مجازی را در برنامه ریزی قرار گرفت که در این خصوص علاوه بر برگزاری  مسابقات فرهنگی، دوره های فرهنگی و آموزشی خوبی به صورت مجازی برگزار شده است.

علی عطایی نسب رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست با بیان این مطلب که انبیا (ص) برای هدایت انسان‌ها آمدند و در این راه سختی‌های زیادی را تحمل کردند گفت: کار انبیا برای هدایت بهترین مصداق فعالیت و تلاش فرهنگی است.

وی افزود: تلاش استاد برای هدایت دانشجو، ادامه دهنده کار انبیاء است.

عطایی نسب همچنین با ارائه پیشنهادی  در خصوص قرار گرفتن بسیج کارکنان واحدهای دانشگاهی در شورای فرهنگی از فعالیتهای خوب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تقدیر کرد.

در پایان این نشست، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1077209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =