عملکرد نابخشودنی دولت در ۷ سال گذشته قابل تطهیر نیست

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوست: صلح اجباری که به امام حسن (ع) تحمیل شد را مصادره به مطلوب می‌کنید تا عملکرد نابخشودنی دولت خود در هفت سال گذشته را تطهیر کنید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار خوانش کتاب صلح امام حسن(ع) شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: خبر شنیده شده ناگوار، سخت و جانکاه بود. متاسفانه به مثابه گذشته فرصت را غنیمت شمردید در ایام نزدیک به شهادت کریم اهل بیت، در جلسه هیئت دولت فرمودید امروز دوران صلح است. برای اولین بار نیست که تاریخ را با تحریف برای ملت رنج دیده ایران تعریف می‌کنید، صلح اجباری که با خیانت اعوان و انصار به امام حسن (ع) تحمیل شد را مصادره به مطلوب می‌کنید تا عملکرد نابخشودنی دولت خود در هفت سال گذشته را تطهیر کنید؟ با امید به پیروزی جو بایدن جویای فرصتی مجدد برای مذاکره با کشوری است که امام انقلاب آن را شیطان بزرگ نام گذاری کردند و معتقدید که حافظه تاریخی ملت ایران ضعیف است و بلایی که بر سرشان آورده‌اید را فراموش می‌کنند.

دانشجویان در این نامه بیان کردند: عملکرد دوران شما در مطلوب‌ترین حالت ممکن ذهن جنابتان یعنی صلح با کدخدا رقم خورده است که ارمغانش برجام شد در حالیکه حتی یک کلمه از این سند نمادین محقق نشد و فقط به اهرم فشار بر ملت شریف ایران بدل شد اما مجددا با گارد طلبکارانه از دوران صلح صحبت می‌کنید به نحوی که اگر کسی صحبت شما را بشنود و ایران را نشناسد انگار رئیس دولت یک کشور جنگ زده بوده‌اید و این برداشت غلط، ظلمی بزرگ در حق ملت قدرتمند و با عزت ایران است.

در نامه خطاب به رئیس جمهوری خاطرنشان شده است: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میتینگ انتخاباتی خود صریحا اعلام می‌دارد: «مبارزات آمریکا با ایران به این دلیل نیست که ایران به کشور ما حمله کرده است، بلکه ما کسانی هستیم که سعی در نابودی و سرنگونی رژیم آن از ابتدا تا کنون داریم». اعتقاد به سازش و صلح با چنین رژیم خبیثی که وقیحانه به دنبال نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشد در تعارض محض با عقلانیت است. دم زدن از صلح با داشتن ترس، همراه با فشار حداکثری دشمنان جز بازی خواسته یا ناخواسته در پازل دشمنان انقلاب و نظام نیست.

در بخش پایانی این نامه آمده است: کتاب صلح امام حسن(ع) ترجمه مقام معظم رهبری به انضمام این نامه خدمت شما ارسال می‌شود تا بی واسطه برای آشنایی با تاریخ حقیقی اسلام آن را مطالعه کنید امید است بیش از آنچه در این چند سال محقق شد که در حافظه تاریخی مردم عزیز ایران با تلخی به یادگار و ماندگار ماند، دیگر شاهد هیچ خسرانی به اسلام و ملت شریف ایران نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =