استارت دوباره لیگ برتر با جدال های حساس!

نتایج دیدارهای امروز رقابت های لیگ جزیره می‌تواند تغییرات زیادی در جدول مسابقات ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمد رضا خدابخش؛ پس از اتمام فیفا دی و برگزاری بازی های ملی در قاره اروپا، لیگ برتر انگلیس از امروز شنبه پیگیری خواهد شد که بازی‌های جذاب و حساسی را شاهد خواهیم بود.

دربی مرسی ساید؛ صدر جدول آبی می ماند؟!
رقابت های انگلیس با یک دربی با سابقه و حساس از سر گرفته می شود. اورتون صدرنشین پذیرای همشهری خود یعنی لیورپول است. اما این بار شرایط دو تیم متفاوت است. در حال حاضر اورتون تنها تیمی در جدول است که تمامی بازی های خود تا به اینجای کار را با پیروزی پشت سر گذاشته و با دوازده امتیاز صدرنشین است. اورتون چهار تیم نه امتیازی را در تعقیب خود می بیند که یکی از آن ها حریفشان در روز شنبه است. بازی که نه تنها در جدول تاثیر به سزایی دارد بلکه از لحاظ حیثیتی نیز بسیار حائز اهمیت است و برای هر دو تیم دیداری بسیار مهم است. در صورت پیروزی یا تساوی اورتون برابر لیورپول، آن ها بدون اما و اگر صدرنشین خواهند ماند. اما در صورت شکست اورتون، احتمال دارد که یکی از سه تیم استون ویلا، لسترسیتی و آرسنال جای آن ها را بگیرند. در این احتمال لیورپول نیز با اورتون هم امتیاز می شود اما با توجه به اختلافی که دو تیم در تفاضل گل دارند، بعید است که تافی ها جای خود را به قرمز ها بدهند. این نبرد حساس از ساعت 15:00 روز شنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد و تاثیر زیادی در جایگاه دو تیم در جدول دارد.

جدال پپ با دستیار سابق!
روز شنبه دیدار جذاب دیگری نیز پیش رو است و دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به مصاف هم می روند. پپ گواردیولا در حالی مقابل آرسنال می رود که روزی با سرمربی این تیم یعنی میکل آرتتا همکار بوده و او را به عنوان دستیار خود در منچسترسیتی در اختیار داشته است تا شناختی که آن ها از تفکرات یکدیگر دارند، دیدار فردا را جذاب تر کند. استارت دو تیم در لیگ کاملا متفاوت بوده و در کمال تعجب، تیم لندنی شرایط به مراتب بهتری نسبت سیتیزن ها دارد. در حال حاضر آرسنال با نه امتیاز در رتبه چهارم جدول است و در صورت برد در این بازی و همچینین برد لیورپول برابر اورتون، می تواند خود را به صدر جدول نیز برساند تا این موضوع انگیزه شاگردان آرتتا را دو چندان کند. در اردوی حریف اما شرایط متفاوت است و شروع نه چندان جالب شاگردان پپ در لیگ، کار آن ها را برای ادامه لیگ سخت تر کرده تا آن ها محکوم به برد در این بازی باشند. گرچه که هنوز برای پیش بینی زود است اما تا به اینجای کار آن ها با سه امتیاز و البته یک بازی کمتر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارند تا نشان دهند که فعلا نشانه ای از یک تیم مدعی قهرمانی ندارند. نتیجه بازی فردا می تواند نشان دهد که آن ها تا چه حد خود را برای جبران نتایج ضعیف خود آماده کرده اند. خبر خوب برای آبی ها نیز حضور آگوئرو پس مدت ها مصدومیت است که در صورت صلاح دید کادر فنی می تواند به میدان برود. این جدال هیجان انگیز نیز از ساعت 19:30 روز شنبه به میزبانی منچسترسیتی برگزار خواهد شد.

منچستر زخم خورده به دنبال فراموشی تحقیر!
تیم منچستریونایتد پس از شکست سنگین شش بر یک برابر تاتنهام در خانه، به دنبال فراموش کردن این دیدار است. آن ها برای یک شروع امیدوار کننده پس از تعطیلی، باید به مصاف نیوکاسلی بروند که شرایط بهتری نسبت به آن ها دارند. شاگردان سولیشر در حالی با سه امتیاز و یک بازی کمتر در رده شانزدهم هستند که نیوکاسل را با هفت امنیتز در رتبه نهم جدول و بالاتر از خود می بینند و برای نزدیک شدن به کورس قهرمانی باید دست پر از خانه حریف خارج شوند. مدیران منچستر خرید جدید خود یعنی کاوانی را به دلیل حضور در قرنطینه در اختیار ندارند. آن ها یک محروم نیز دارند. آنتونی مارسیال با کارت قرمزی که در بازی برابر تاتنهام دریافت کرد، غایب دیگر شیاطین سرخ در این بازی است تا این موضوع کار قرمز ها را بیش از پیش سخت کند. این دیدار نیز از ساعت 22:30 شنبه در ورزشگاه تخصصی نیوکاسل برگزار خواهد شد تا روز شلوغ انگلیس به پایان برسد.

دیدار های حساس لیگ انگلیس شروع خوبی برای رقابت های باشگاهی است و البته از اهمیت بالایی برخوردار است. نتایج این دیدارها می تواند تغییرات زیادی در جدول ایجاد کند که در تعیین قهرمان لیگ سرنوشت ساز است.

کد خبر: 1077223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =