ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی برگزار می‌شود

مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان از برگزاری مرحله ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امین صارمی مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان بیان کرد: مرحله ارائه حضوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش‌آموزی با همکاری بنیاد ملی نخبگان هفته آینده در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های پژوهشی خود را در سامانه همگام ثبت کردند، گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، جشنواره جوان خوارزمی آغاز به کار کرد.

صارمی اشاره کرد: جشنواره امسال برای دومین سال به صورت الکترونیکی برگزار شد، این جشنواره برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است.

مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان اعلام کرد: زمان اعتراض به نتایج این جشنواره دوشنبه 28 مهر است؛ از مجموع 1961 طرح راه یافته، 106 طرح مورد پذیرش قرار گرفتند. مرحله بعد ارائه حضوری خواهد بود که از این تعداد 59 تا 60 طرح به داوری وزارت علوم خواهند رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله ارائه حضوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش‌آموزی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در سطح کشور امکان برگزاری مرحله حضوری فراهم نشد که این مرحله با همکاری بنیاد ملی نخبگان هفته آینده در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =