دستورالعمل جدید دوره های کوتاه مدت مهارتی تدوین شد

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تدوین و اجرای دوره‌های کوتاه مدت مهارتی تاکید کرد و از تدوین دستورالعمل جدید دوره‌های کوتاه مدت مهارتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛‌ مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیاست‌ها و برنامه‌های جدید این دانشگاه در ارتباط با توسعه آموزش های کوتاه مدت به صورت ویدئو کنفرانسی بررسی شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تدوین دستورالعمل جدید برای دوره‌های کوتاه مدت مهارتی خبر داد و توضیحاتی را در خصوص این دستورالعمل جدید و راه اندازی سامانه برای دوره‌های کوتاه مدت به نام سامانه سماک (سامانه آموزش های کوتاه مدت) ارائه داد.

سپس بهزاد رضائی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی اصفهان نیز گفت: نیاز است تا مراکز آموزشی اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت را در اولویت برنامه های خود  قرارداده و با شناسایی مزیت های منطقه خود نسبت به اجرای آن اقدام کنند، از این رو اجرای این قبیل دوره ها در ارزیابی مراکز و اختصاص دوره های بلند تاثیر خواهد داشت.

وی افزود: اجرای دوره های کوتاه مدت باعث ارتقا مراکز در فرایند سطح بندی مراکز خواهد داشت پس لازم است مراکز در تدوین و اجرای این دوره با جدیت عمل کنند.

گفتنی است اعتبار مدارک دوره های کوتاه مدت جهت ورود به بازار کار و اخذ تسهیلات مربوط، فرآیند تجمیع دوره‌ها، مشکلات مراکز فاقد شناسه ملی و کد اقتصادی جهت اجرای دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت برای دستگاه‌های اجرایی و عدم ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به حوزه خدمات آموزشی، نظارت در خصوص اجرای این دوره‌ها  از جمله مواردی بود که در ادامه این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =