حادثه چاقوکشی در پاریس مرتبط به داعش بود

دادستان کل متخصص مسائل مقابله با تروریسم در فرانسه گفته یکی از افراد دستگیر شده در حادثه چاقوکشی شامگاه جمعه در پاریس با یکی از اعضای داعش رابطه خویشاوندی داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دادستان کل متخصص مسائل مقابله با تروریسم در فرانسه گفته یکی از افراد دستگیر شده در حادثه چاقوکشی شامگاه جمعه در پاریس با یکی از اعضای داعش رابطه خویشاوندی داشته است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته این دادستان فرانسوی، مظنون دستگیر شده یک خواهر ناتنی داشته که یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش بوده است.

این دادستان که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد تأیید کرده این مظنون که به گفته پلیس فرانسه ۱۸ سال سن و ریشه چِچنی داشته، در شهر مسکو روسیه به دنیا آمده است.

این در حالی است که سفارت روسیه در فرانسه گفته، مظنون این حادثه به مدت ۱۲ سال در فرانسه زندگی کرده است.

پلیس فرانسه شامگاه جمعه از یک حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.

به گفته پلیس فرانسه، یک مهاجم ناشناس با چاقو به یک نفر در حومه پاریس حمله کرده و وی را به قتل رسانده است. نیروهای پلیس برای متوقف کردن فرد مهاجم، به او شلیک کرده‌اند.

گفته می‌شود فرد مهاجم به مقتول از ناحیه سر حمله کرده و او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است. بعضی گزارش‌ها حاکی است مهاجم سر قربانی را از بدن جدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =