پیگیری ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در منطقه پرخطر منبع آب اهواز

استاندار خوزستان از توافق با وزارت راه و شهرسازی برای تحویل ۸۱۱ واحد به افراد در پهنه خطر و تلاش برای اختصاص یک هزار و ۶۰۰ واحد و تخصیص این مزایا به واحدهای پرخطر درجه ۲ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه بازدید میدانی از منطقه منبع آب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پهنه‌ خطری است که در اهواز داریم و از قبل نیز مورد بازدید واقع شده است.

وی افزود: ۸۱۱ واحد این منطقه در پهنه‌ی کاملا بحرانی است که با طرح اقدام ملی رئیس جمهور با سرمایه‌گذار توافق کردیم که حدود یک هزار و ششصد و هشتاد واحد بسازیم و اولویت اول ما نیز همین واحدهای در پهنه‌ی بحرانی هستند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یک مقدار در وضع پروانه با شهرداری بحث‌هایی بوده که با حل شدن این مسئله شروع به ساخت خواهیم کرد.

وی افزود: اگر ساخت آغاز شود امیدواریم ظرف یک الی دو سال این یک هزار و ششصد واحد ساخته شود و هشتصد واحد در پهنه خطر جابه‌جا شوند.

شریعتی گفت: فونداسیون زده شده و پیمانکار کار را شروع کرده و توافقات انجام شده است؛ پروانه نیز برای هشتصد واحد صادر و در عین حال ضمانت‌نامه نیز از پیمانکار گرفته شده است.

وی افزود: با وزیر راه نیز توافق شده که تا ۸۱۱ واحد به افراد در پهنه خطر تحویل داده شود؛ البته ما دنبال این هستیم که یک هزار و ششصد واحد به استان تعلق بگیرد تا خانه‌های در معرض خطر درجه ۲ نیز جابه‌جا شود و مشکل منطقه به صورت اساسی حل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =