شجاع با توصیه کریمی در پرسپولیس ماندگار شد

بعد از بازگشت شجاع از اردوی تیم ملی علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس چند بار به صورت تلفنی با مدافع جدایی‌طلب سرخپوشان صحبت کرد و از او خواست به خاطر هواداران و نیاز تیم به او در پرسپولیس بماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بعد از فینالیست شدن پرسپولیس حواشی زیادی حول قرمزهای پایتخت به وجود آمد که یکی از مهم‌ترین آنها شایعه جدایی شجاع خلیل‌زاده بهترین مدافع پرسپولیس بود. شجاع که پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشت به دلیل اختلاف مالی با باشگاه پرسپولیس و تقاضا برای افزایش قراردادش در آستانه جدایی قرار داشت ولی فشار کادر فنی و هواداران باعث شد باشگاه با پیشنهاد شجاع موافقت کند و خبر از ماندن این مهره تأثیرگذار دهد. لازم به ذکر است شجاع به غیر از اختلاف مالی با مدیران پرسپولیس معتقد بود آنها رفتار خوبی با او نداشتند و از همین‌ رو خواستار احترام بیشتری از سوی باشگاه پرسپولیس شد اما به غیر از فشار کادر فنی و هواداران عوامل دیگری هم در ماندن احتمالی شجاع و تغییر نظر او برای ماندن در پرسپولیس تأثیرگذار بودند.

بعد از بازگشت شجاع از اردوی تیم ملی علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس چند بار به صورت تلفنی با مدافع جدایی‌طلب سرخپوشان صحبت کرد و از او خواست به خاطر هواداران و نیاز تیم به او در پرسپولیس بماند؛ شجاع هم که بارها از علاقه‌اش به جادوگر صحبت کرده بود کمی از مواضعش کوتاه آمد و راضی شد در تیم بماند. در واقع کریمی نقش ویژه‌ای در راضی کردن شجاع داشت و تلاش زیادی کرد تا خلیل‌زاده ماندگار شود. به غیر از جادوگر یکی از هواداران قدیمی و متمول پرسپولیس که رابطه خوبی با اکثر بازیکنان این تیم و به خصوص شجاع دارد هم چند بار با این بازیکن صحبت کرد و از او خواست در پرسپولیس بماند. البته اینکه این هوادار متمول هدیه یا پاداشی برای ماندن شجاع درنظر گرفته بر ما پوشیده است. شنیده می‌شود شجاع امروز در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

انتهای پیام

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1077265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =