قالیباف: امشب و روز چهارشنبه گرانی‌ها را بررسی می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی گرانی ها و کنترل بازار در جلسه رو چهارشنبه هفته جاری مجلس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جواد نیک بین در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس مستند به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان گفت: دو هفته است که در حوزهای انتخابیه از مردم نقد و ناسزا می شنویم، اقتدار مجلس کجا رفته است؟ کسی پاسخگوی وضع کشور نیست و ما نمایندگان نمی توانیم حداقل از رئیس جمهور سوال کنیم.

نیک بین گفت: متاسفانه هیات رئیسه مجلس به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند چرا طرح سوال را اعلام وصول نمی کنید.

نماینده مردم کاشمر در مجلس خاطرنشان کرد: برخی معاندان و مخالفان می‌گویند عنوان انقلاب را از مجلس بردارید. ما معتقدیم باید مباحث غیر مهم را از دستور کار خارج کنیم و موضوع خودرو و ارز را وارد دستور کنیم و تصمیمی درست در این زمینه بگیریم. امروز باید به نیاز مبرم مردم که بحث خودرو، خوراک دام و ارز است بپردازیم.

محمدباقر قالیباف که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: دستور جلسه باید از کمیسیونها بیاید این موارد که اعاده شده از شورای نگهبان است مواردی است که برخی از مردم منتظر آن هستند.

رئیس مجلس ادامه داد: حرف حقی است که ما باید به اولویت های مردم توجه کنیم، طرح سبد کالا در کمیسیون در حال رسیدگی است و دوستان باید تلاش کنند. در مورد گرانی و کنترل بازار هم روز چهارشنبه با حضور وزیر صمت این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد.

قالیباف همچنین گفت: امشب هم جلسه ای با حضور روسای اقتصادی، بودجه و صنایع و کشاورزی با حضور من، وزرای مربوطه و رئیس بانک مرکزی درباره ارز و نهاده های کشاوری برگزار می شود. قطعا مجلس از وظیفه قانونی خود در حوزه نظارتی کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =