فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت:فضای مجازی بستر و ظرفیت بسیار مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد بختیاری در جلسه کمیته اجرایی جشنواره حماسه تا حماسه با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی و شرایط پیش‌آمده به‌واسطه کرونا اظهار کرد: تقویت فعالیت‌های  فرهنگی در فضای مجازی موضوعی حیاتی بوده و می‌طلبد این فعالیت‌ها به‌صورت هدفمند به جریانی پایدار و اثرگذار تبدیل شوند.

وی با تبیین اهمیت و تأثیر فضای مجازی در جامعه امروز افزود: جوانان روزانه ساعت‌ها در فضای مجازی تنفس می‌کنند و اگر از اثرگذاری در این عرصه غفلت کنیم، آثار منفی و تبعات مخربی برای جامعه پیش می‌آید، چنانکه رهبر معظم انقلاب از این فضا با تعبیر قتلگاه جوانان نیز یاد کرده‌اند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با قدردانی از رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی که بر مبنای نگاه کارشناسانه صورت می‌گیرد، عنوان کرد: فضای مجازی بستر و ظرفیت بسیار مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده و از همین رو جشنواره سراسری از حماسه تا حماسه ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با اهداف و موضوعات محوری، ترسیم شده و در حال اجراست.

بختیاری درباره نحوه حضور علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مجازی خود را در شبکه‌های اجتماعی طبق دستورالعملی که در وب‌سایت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد دانشگاهی نیز آمده است، تولید و منتشر کنند.

 طبق دستورالعمل جشنواره و پس از داوری، آثار برگزیده انتخاب و هدایای ارزشمندی به برگزیدگان اعطا می‌شود.

گفتنی است، جشنواره حماسه تا حماسه با هدف تولید برنامه‌های پرمحتوا و کاربردی در فضای مجازی با موضوع روایت حماسه ۴۰ سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الهام‌بخشی، آرمان‌خواهی، نخبه‌پروری، تجلی بخش سبک زندگی اسلامی ایرانی بر مبنای سند دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش روحیه نشاط و امید در دانشگاه و...  اجرا می‌شود.

این جشنواره از حماسه دفاع مقدس آغاز شده و در ایام ۱۳ آبان، ۹ دی، ۱۶ آذر، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تا دهه فجر فعالیت گسترده خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =