روسونری‌ها در خوشبختی مطلق!

دیشب و در چهارچوب هفته چهارم مسابقات سری‌آ، دربی دلامادونینا بین دو تیم اینتر میلان و آث میلان بود که این دیدار جذاب با نتیجه دو بر یک به سود قرمز و مشکی پوشان به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-تینا نجفی؛ دیشب و در چهارچوب هفته چهارم مسابقات سری‌آ، ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان دربی دلامادونینا بین دو تیم اینتر میلان و آث میلان بود که این دیدار جذاب با نتیجه دو بر یک به سود قرمز و مشکی پوشان به پایان رسید.

به زبان آمار

دربی شب گذشته، ۲۲۵ امین مسابقه رسمی در تاریخ دربی‌های شهر میلان بود. هر چند شاگردان استفانو پیولی با این پیروزی، تعداد بردهای میلان را در تاریخ این مسابقات به عدد ۷۶ رساندند اما هنوز نام اینتر با ۸۲ پیروزی، پیشتاز است. البته با احتساب مسابقات غیر رسمی، کفه ترازو به نفع قرمز و مشکی‌ها بالا می رود.

این زلاتان تمام شدنی نیست!

نباید از نقش ستاره ۳۹ ساله میلان در فتح دلامادونینا به سادگی گذشت. زلاتان ابراهیموویچ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد قصد بازنشستگی ندارد. گلی که او در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سمیر هندانوویچ کرد، سیصدمین گل میلانی‌ها در تاریخ دربی‌های شهر میلان بود.

وی ای آر؛ عصای دست پیولی!

در دقیقه ۷۴ مسابقه، داور بازی خطایی را که روی لوکاکو انجام شد پنالتی تشخیص داد. اما با دخالت VAR، از این تصمیم منصرف شد. بدین ترتیب آخرین تلاش های اینتر برای بازگرداندن نتیجه ثمری در پی نداشت.

صعود به صدر به کمک ناپولی!

پیروزی بر همشهری، تنها دستاورد روسونری‌ها از دربی شب گذشته نبود. چرا که آنها با این پیروزی، ۱۲ امتیازی شدند و با توجه به شکست سنگین آتالانتا در برابر ناپولی، جای این تیم را در صدر جدول گرفتند. آتالانتا با ۹ امتیاز و ناپولی با ۸ امتیاز در تعقیب شاگردان پیولی هستند.

مار افعی به جدول بر می گردد؟

هر چند اینتر هم اکنون در رده ششم جدول قرار دارد، اما کار برای آن ها هنوز به پایان نرسیده است. چرا که تا پایان فصل، مسابقات زیادی باقی است. این تیم می تواند در ادامه رقابت‌ها، به جمع مدعیان قهرمانی ملحق شود و تنور رقابت سری‌آ را گرم تر از پیش کند.

کد خبر: 1077353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =