مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ( ایسکانیوز) امیرحسین بهروز از اعلام مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشگاه برای دریافت کالا کارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود باید ضمن مراجعه به شعب بانک‌های مربوطه در سراسر کشور و طی مراحل زیر نسبت به دریافت کالا کارت اقدام کنند.

1- مراجعه متقاضی به سایت بانک برای آگاهی از قیمت کالاهای مورد نیاز، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، میزان اقساط و سپس حضور در شعب برای ارائه درخواست و دریافت کالا کارت.

2- دانشجویان توجه داشته باشند هر کدام از اقساط 6، 9 و 12 ماهه را که مدنظر دارند، انتخاب نوع قسط بندی از سوی فروشگاه (پذیرنده) نیز باید همسان باشد. مثلا انتخاب اقساط 6 ماهه توسط دانشجو، باید پذیرنده نیز نوع پرداختی را 6 ماهه اعلام کرده باشد.

3- سقف مجموع تسهیلات کالاکارت و وام شهریه دانشجویی از بانک قرض الحسنه مهر ایران 200 میلیون ریال می باشد اما با هر بار تسویه دانشجو می تواند مجدد درخواست دهد.

4- دانشجو موظف است کارت دانشجویی معتبر و یا گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای اخذ کالا کارت به بانک مهر ارائه نماید.

5- معرفی ضامن معتبر از سوی دانشجو (کارمند و یا کاسب معتبر) و ارزیابی ضامن و شرایط دانشجو بر عهده شعب بانک مهر می باشد.

6- دانشجو هر زمانی که کالا کارت را دریافت کند، موعد پرداخت قسط از یک ماه آینده در همان روز خواهد بود و منوط به خرید کالا نیست. یعنی حتی اگر دانشجو هنوز اقدام به خرید کالا نکرده باشد اما وام کالا کارت را دریافت کرده باشد، باید از یک ماه بعد نسبت به پرداخت اقساط اقدام نماید.

7- اقساط توسط بانک مهر مشخص می شود و دانشجو موظف است پس از دریافت کالا کارت به بانک مراجعه و لیست اقساط را دریافت نماید.

8- قیمت کالای خریداری شده با نرخ روز محاسبه می شود اما پس از خرید در صورت افزایش قیمت کالا، دیگری تغییری در تعداد یا میزان اقساط رخ نخواهد داد.

9- با رایزنی انجام شده، امکان خرید کالای خانگی غیر از موبایل هوشمند و تبلت نیز برای دانشجویان ایجاد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =