مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از انتخاب گروه جهادی الزهرا(س) برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین گروه جهادی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدحسین حکیم‌اللهی با توجه به برتر شناخته‌شدن  گروه جهادی الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اظهار کرد: این گروه یکی از پرافتخارترین گروه‌های جهادی دانشجویی در کشور و متشکل از کارگروه‌های بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و پژوهشی است.

وی بیان کرد: کارگروه‌های متعددی در این گروه جهادی مشغول فعالیت هستند که ازجمله آنها می‌توان کارگروه بهداشت و درمان متشکل از دانشجویان دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و اتاق عمل و کارگروه عمرانی شامل دانشجویان رشته‌های عمران و معماری را نام برد که هر کدام در حیطه تخصصی خودشان فعالیت کرده و نیز مابقی اعضا از رشته‌های مختلف در سایر کارگروه‌ها برحسب علاقه و توانمندی خدمت‌رسانی می‌کنند.

حکیم‌اللهی افزود: این گروه جهادی با شیوع بیماری کرونا در کشور از همان ابتدا فعالیت‌های خود را در استان و شهر اصفهان آغاز کرده که ارائه بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا ازجمله فعالیت‌های این گروه جهادی بوده است و کارگروه بهداشت و درمان این گروه نیز در ایام ماه مبارک رمضان بر مبنای فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به‌مدت ۲۰ روز در حاشیه شهر اصفهان به ارائه خدمات بهداشتی مشغول بودند.

به گزارش ایسکانیوز، گروه جهادی الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به پاس این تلاش‌ها و فداکاری‌ها به‌عنوان برترین گروه جهادی دانشجویی استان اصفهان در عرصه مبارزه با کرونا شناخته شده و سال‌های ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ هم موفق به کسب عنوان برترین گروه جهادی استان اصفهان بین همه اقشار محلات، طلاب، پزشکی، مهندسین و ... شد و در سال۱۳۹۸ نیز با قرارگرفتن در رده برترین گروه‌های جهادی کشور موفق به دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =