عباس‌پور: مردم تحت تأثیر شعارها قرار نگیرند

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان این‌که مردم نباید تحت تأثیر حرف‌ها و شعارهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرند، بر ضرورت مطالعه گذشته‌ی این افراد و بررسی سوابق مدیریتی آنها تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روح‌الله عباس‌پور اظهار کرد: کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید از تعهد کافی و لازم نسبت به انقلاب، نظام و اسلام برخوردار باشد و ظرفیت علمی، تجربی و اجرایی قوی داشته باشد و به مسائل، ضرورت ها و الزامات کشور، تهدیدها، فرصت ها و مسائل بین الملل نیز آشنایی داشته باشد.

وی داشتن روحیه جهادی، انقلابی و فرهنگ بسیجی را از الزامات رئیس جمهور آینده عنوان و خاطر نشان کرد: کسی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود باید بداند که طبق قانون اساسی تنفیذ حکم رئیس جمهور از سوی رهبری صورت می­‌گیرد لذا نباید با رهبری زاویه داشته باشد. از طرفی باید با مجلس و دیگر قوا تعامل داشته باشد تا بتواند از مشکل مردم گره گشایی کند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مهمترین چالش امروز کشور ما چالش اقتصادی است رئیس جمهور آینده باید ظرفیت، قابلیت و آشنایی کافی به مسائل اقتصادی داشته باشد و حتی المقدور تحصیلاتش نیز مرتبط با این موضوع باشد چرا که امروز معیشت مردم، اشتغال، مسکن، تولید، حفظ ارزش پول ملی و اقتصاد مقاومتی مهمترین ضروریات کشور به حساب می آید.

عباس پور ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر داشتن روحیه انقلابی و استکبارستیزی تیم قوی و قدرتمند داشته باشد تا بتواند کشور را به خوبی اداره کند چرا که در غیر این صورت هر قدر هم که خودش فرد توانمندی باشد مشکلات کشور حل نخواهد شد. اگر رئیس جمهور آینده تیم خوبی را جمع کند که این افراد با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و کمک حال هم باشند نتیجه ‌اش به نفع مردم خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به دغدغه مردم تصریح کرد: کسی باید وارد این عرصه شود که به دنبال منافع مردم باشد نه رضایت مردم و منافع آنها را فدای رضایت شان نکند. گاهی ممکن است برای رضایت مردم کاری انجام شود در حالی که منافع شان به خطر می افتد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به چالش های جدی کشور در حوزه اقتصادی یادآور شد: تورم مهمترین مشکل امروز کشور است؛ لذا رئیس جمهور آینده باید برنامه و حساب و کتاب مشخصی در این زمینه داشته باشد.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب توقع و انتظاری که می ‌رود این است که مردم تحت تأثیر حرف ها و شعارهای کاندیداها قرار نگیرند بلکه شعارهای آنها را ارزیابی کنند و ببینند که امکان اجرا دارد یا نه. البته کسانی که کاندیدا می شوند عموما پیش از این در جایی مدیریت خودت را به نمایش گذاشته اند. مردم می توانند گذشته این افراد را مطالعه کنند و با اطلاع از ظرفیت های آنها رأی بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1077451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =