باید تنها یک سوم کارمندان در ادارات حضور یابند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت باید هم در بحث مدارس و هم در بحث ادارات دولتی ورود جدی داشته باشد و از ظرفیت دورکاری حداکثری استفاده شود به طوری که تنها یک سوم از کارمندان در محل کار خود حضور یابند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل حسین زهی  با تاکید بر ضرورت دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای تفریحی در شرایط کرونایی، بیان کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد هستیم آمار مبتلایان به کرونا در اکثر استان ها اوج گرفته است، انتظار می رود شهروندان پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته با جدیت دنبال کرده و به طور ویژه از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت نیز باید هم در بحث مدارس و هم در بحث ادارات دولتی ورود جدی داشته باشد و از ظرفیت دورکاری حداکثری استفاده شود،  باید تدبیری اندیشیده شود تا مراجعات به ادارات نیز کاهش یافته و تنها یک سوم از کارمندان در محل کار خود حضور یابند. در خصوص سر رسید مهلت مالیاتی و یا تمدید پروانه و یا امور بانکی، تمدیدی دو ماه صورت گیرد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار فوتی ها و مبتلایان در شهرهای مختلف هستیم و تنها راه کنترل این بیماری در شرایط کنونی به کار گرفتن اقدامات پیشگیرانه است.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: باید پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شده و نگاه ویژه ای به پروتکل های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1077453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =