نظر جمعی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اعلام می‌شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سه روز آینده نظر کلی اعضای مجمع نمایندگان در خصوص جابجایی رئیس هیات والیبال هرمزگان بیان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد مرادی افزود: طبق وعده ای که به جامعه والیبال در خصوص پیگیری  علت تغییر رئیس هیات والیبال استان هرمزگان و اینکه این موضوع قانونی بوده یا خیر، روز گذشته (۲۷ مهرماه) با تمامی اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در این خصوص صحبت های لازم بعمل آمده و اعضای مجمع نمایندگان نیز  قرار شد از طریق فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان پیگیری  و دلایل این جابجایی را جویا شوند.

مرادی با اشاره به اینکه حداکثر تا سه روز آینده نظر نهایی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اعلام می شود، تصریح کرد: در این دوره سعی شده  تمامی تصمیمات به صورت گروهی انجام و به صورت واحد بیان شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور حتم کار گروهی از قدرت و نفوذ بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم تمامی زوایای این موضوع را پیگیری و نتایج حاصل این بررسی را به صورت شفاف و بدون واسطه با مردم بیان کنیم.

وی در پایان گفت: به طور حتم جامعه ورزش استان در شرایط کنونی نیاز به آرامش دارد و امیدوارم بتوانیم در مسیری گام برداریم که در هفته تربیت بدنی و ورزش این آرامش در تمامی رشته ها حکمفرما شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1077457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =