کامبک تاریخی وستهام و تداوم بردهای استون ویلا!

در دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، بازی‌های مهمی برگزار شد که اتفاقات مهم آنها را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز-محمدرضا خدابخش؛ در دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، بازی‌های مهمی برگزار شد که اتفاقات مهم آنها را بررسی می کنیم.

از گرت بیل بد یمن تا گل سه امتیازی بارکلی!
تیم تاتنهام که با هفت امتیاز رتبه هفتم را در اختیار داشت، به مصاف حریفی رفت که تنها یک امتیاز از آن ها کمتر داشت و پیروزی برای هر دو تیم بسیار مهم و موثر بود. گل زود هنگام سون هیونگ مین در ثانیه چهل شیرازه وستهام را از هم پاشید تا هری کین در دقایق هشت و شانزده گل های بعدی تاتنهام را بزند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. در حالی که بازی تا دقیقه هشتاد بدون افت و خیز آن چنانی پیش می رفت و همه سه امتیاز را به نام تاتنهام زده بودند، توفان وستهامی ها آغاز شد. ابتدا در دقیقه هشتاد و دو بالوئنا یکی از گل ها را جبران کرد. چهار دقیقه بعد و در دقیقه هشتاد ششم بود که داوینسون سانچز با یک گل به خودی عجیب اختلاف را به حداقل رساند و در نهایت در دقیقه نود و چهارم مانوئل لانزینی با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه بازی را برابر کرد تا کامبک قرمز ها تکمیل شود. این برای اولین بار بود که یک تیم تا دقیقه هشتاد و دوم با سه گل عقب بوده و بعد از آن توانسته از آن بازی امتیاز کسب کند. نکته قابل توجه حضور گرت بیل در زمین از دقیقه هفتاد و چهارم بود که او در انتهای بازی نیز یک فرصت خوب گلزنی را از دست بدهد و به نوعی برای تیمش بد یمن باشد. با این نتیجه تاتنهام با هشت امتیاز ششم و وستهام با هفت امتیاز هشتم شد. اما در دیگر بازی حساس بین دو تیم بالای جدولی لسترسیتی و استون ویلا بود که هر دو با نه امتیاز سوم و چهارم بودند و تلاش می کردند تا با پیروزی در این بازی خود را به اورتون در صدر جدول نزدیک کنند. نیمه اول تیم استون ویلا بود که موقعیت های بیشتری ایجاد کرد اما گلی رد و بدل نشد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند. درآغاز نیمه دوم تیم لیترسیتی نبض باز یرا در اختیار گرفت و تا دقیق پایانی بازی موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما موفق گلزنی نشد. در حالی که نود و یکمین دقیقه بازی در حال سپری شدن بود، تیم استون ویلا با یک انتقال خوب از دفاع به حمله توپ را زیر پای راس بارکلی گذاشتند او با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه کسپر اشمایکل را باز کرد و یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند تا استون ویلا با این پیروزی ارزشمند و خارج از خانه دوازده امتیازی شوند به رتبه دوم جدول صعود کنند و با یک بازی کمتر نسبت به اورتون در فاصله یک امتیازی این تیم قرار بگیرند. لسترسیتی نیز با همان نه امتیاز تغییری در رده خود ندید چهارم ماند. در دیگر بازی ها نیز تیم برایتون در روز مصدومیت و غیبت جهانبخش به تساوی یک بر یک برابر کریستال پالاس رسید و شفیلدیونایتد و فولام نیز با همین نتیجه به تساوی رسیدند.

با این نتایج شاید شاهد حضور استون ویلا در کورس قهرمانی باشیم و این تیم جذاب می‌تواند خاطره لسترسیتی در سال 2015 را تداعی کند. امشب نیز دو بازی دیگر هفته پنجم برگزار می شود که بر این اساس لیدزیونایتد میزبان ولورهمپتون است و وست برومویچ از برنلی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =