میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از تیم ملی تیراندازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از میزبانی تیم ملی تیرتدازی ریکرو اعزامی به مسابقات انتخابی پاریس و مسابقات المپیک توکیو در آذرماه سال جاری توسط واحد بوشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اسماعیل عبداللهی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: این واحد دانشگاهی میزبان تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو اعزامی به مسابقات انتخابی پاریس و مسابقات المپیک توکیو در آذر سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به بازدید دبیر کل کمیته المپیک و رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات ورزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نامه فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: امکانات زیرساختی و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از بخش‌ها مثال‌زدنی بوده که استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیست و دلیل این ادعا نیز درخواست فدراسیون تیراندازی برای برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به مسابقات المپیک در این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود گفت: شکوفایی و رشد ظرفیت‌ها در سایه توانمندسازی و مأموریت‌گراشدن کارکنان و اعضای هیئت علمی و نیز بهره‌گیری از مزیت‌های استانی میسر می‌شود.

عبداللهی با بیان انعقاد بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر عنوان کرد: با انجام این مهم در کنار آماده‌کردن و گسترش ساختارها و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت همه گروه‌های تخصصی، توسعه پایدار و کارآفرینی به‌طور جدی دنبال خواهد شد.

ریل‌گذاری مناسب منجر به انجام کارهای بزرگ در کشور می‌شود

وی با بیان اینکه رفع نیازها و چالش‌ها در عمل و با ارائه راهکارهای علمی انجام می‌شود، توضیح داد: ابتدا باید وجود کاستی‌ها و مشکلات را پذیرفت و سپس به‌دنبال حل آنها بود. دانشگاه دارای تجربیات، تخصص، یافته‌های علمی، امکانات و تجهیزات مناسب و ظرفیت‌های فراوان است که با ریل‌گذاری مناسب و تجمیع آن می‌توان کارهای بزرگی در استان و کشور انجام داد.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر نظم و نظارت را اصول اولیه و مقدمه اساسی هر فعالیت صحیح معرفی و اضافه کرد: در عرف و دین بر این دو عنصر مهم تأکید بسیار شده است. نظم و نظارتی که به پشتوانه قانون، شریعت و اخلاق باشد، عامل موفقیت و کاهش خطاها خواهد بود.

عبداللهی با تأکید بر حضور منظم کارکنان در بخش‌های مختلف دانشگاه، مطرح کرد: نظام اداری غیرقابل توقف و تعطیل‌بردار نیست و امور باید به‌گونه‌ای مدیریت شوند که مانع بروز کمترین خلل و ضعفی شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به هیچ گروه و یا جناح سیاسی نیست، تشریح کرد: دانشگاه متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و صاحب اصلی آن مردم هستند و باید پاسخگوی مطالبات و انتظارت برحق فردی و اجتماعی بود.

راهکاری برای افزایش درآمدهای شهریه‌ای

دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر تلاش مضاعف برای افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای ادامه داد: درآمدهای شهریه‌ای را با برنامه‌هایی مانند تأسیس رشته‌های پرمتقاضی، فعال‌سازی رشته‌های تحصیلی موجود با معرفی آینده شغلی و بازار کار مناسب، ایجاد رشته‌های جذاب و بین‌رشته‌ای و مواردی از این قبیل می‌توان افزایش داد.

عبداللهی با تأکید بر ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه اظهار کرد: منابع کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مبتنی بر این است که با توجه به ظرفیت‌های بکر استان و نیز وجود مجتمع‌های عظیم صنعتی با مدیریت صحیح، تعامل و گسترش همکاری‌ها با صنایع از طریق سراهای فناوری و نوآوری و زیرمجموعه‌های آن مانند مراکز تحقیقاتی و مدارس کسب‌وکار و خلاقیت می‌توان منابع را افزایش داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =