تداوم آلودگی هوا در پنج شهر کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در پنج شهر کشور خبر داد و گفت: از بعد ازظهر فردا (۲۹ مهر) کاهش نسبی دما و بارش در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی امروز (۲۸ مهر) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: این شرایط در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان سبب غبار محلی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر فردا (۲۹ مهر) و طی روز چهارشنبه (۳۰ مهر) با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش نسبی دما، وزش باد و بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان اینکه دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ آبان) نیز در سواحل شرقی خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین طی روز پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ مهر) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳۰ مهر) نیز صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =