«دزد صادق» گیشه سینمای آمریکا را فتح کرد

تریلر «دزد صادق» با بازی لیام نیسن در صدر فروش گیشه سینماهای آمریکا جای گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از ورایتی، «دزد صادق» با فروش ۳.۷ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش توانست در صدر گیشه فروش جای بگیرد. با این حال این مبلغ از پایین‌ترین فروش‌ها برای فیلمی است که در جایگاه نخست جای می‌گیرد. «تنت» کریستوفر نولان در جایگاه دوم و کمدی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو در جایگاه سوم جای گرفتند.

«دزد صادق» به کارگردانی مارک ویلیامز درباره یک سارق بانک با بازی لیام نیسن است که تلاش می‌کند تا پول‌های ربوده شده را تحویل پلیس دهد زیرا در دام عشق گرفتار آمده و قصد دارد زندگی سالمی را در پیش بگیرد اما زمانی که متوجه می‌شود پلیس فدرال از او نیز فاسدتر است تصمیم می‌گیرد اسمش را از لیست مجرمین پاک کند.

دیگر بازیگران این فیلم کیت والش، جای کورتنی، جفری داناوان، جفری رایت، آنتونی راموس و رابرت پاتریک هستند.

«تنت» اکنون هفت هفته فروش را پشت سر گذاشته و این هفته فروشی ۱.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به ۵۰.۶ میلیون دلار برسد. این فیلم این هفته در بازار بین‌المللی نیز ۵ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۳۳۳.۹ میلیون دلار رساند.

در هر حال گیشه سینماها یک هفته آرام دیگر را پشت سر گذاشت و این در حالی است که سینماهایی که بازگشایی شده‌اند ساعت کارشان را کاهش داده‌اند یا حتی دوباره بسته شده‌اند چون تماشاگر کمی دارند. در عین حال یکی از دلایل کاهش فروش نبودن فیلم‌های پرکشش است.

استدلال مالکان سینماها این است که منصفانه نیست که سینمادوستان را از رفتن به سینماها باز داریم و با تولیدات تازه از استودیوهای اصلی باید علاقه مخاطبان را برانگیخت. در همین حال کمپانی‌های هالیوودی بیشتر تمایل دارند تا فیلم‌های بزرگشان را برای زمانی نگه دارند که بازار به حالت عادی برگشته باشد زیرا هنوز ۲ بازار بزرگ سینمای آمریکا یعنی نیویورک و لس آنجلس شروع به کار نکرده‌اند.

با محاسبه فروش فیلم «دزد صادق» در سینماهای کانادا فروش اولین آخر هفته این فیلم در مجموع ۴.۲ میلیون دلار بوده است. این فیلم با امتیاز ۸۸ درصد در سایت راتن تومیتوز با اقبال روبه رو شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =