سند دانشگاه اسلامی منبع اصلی تغذیه مدیریت فرهنگی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند دانشگاه اسلامی منبع اصلی تغذیه مدیریت فرهنگی است اما نیاز به تخصیص دارد چرا که منابع ما محدود است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: وظایف اصلی معاونت فرهنگی در ۳محور سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی و حمایت ترسیم شده است. کاری که اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند انجام دهند، معاونان فرهنگی نباید انجام دهند و از نظر ما حرام قانونی است.

وی افزود: سند دانشگاه اسلامی منبع اصلی تغذیه مدیریت فرهنگی است اما نیاز به تخصیص دارد چرا که منابع ما محدود است؛ به جای این که منابع محدود را صرف اهداف کلی کنیم، باید صرف اولویت ها شود.مولفه های کلیدی و اقطاب اثرگذار در همین راستا مطرح شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها در راستای همین نقش سیاست گذاری و تسهیل و تقویت فعالیت هاست.

وی با اشاره به بودجه ستادی معاونت فرهنگی بیان کرد: سهم بودجه ستاد از ۳۳ درصد به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است تا واحدهای دانشگاهی بتوانندفعالیت‌های فرهنگی را با دستی باز انجام دهند و آن‌ها را پیگیری کنند.

جهان بین با اشاره به سفرهای استانی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: سفرهای استانی موجب همسو سازی اهداف و اراده‌ها می شود. معاونان فرهنگی  نیز باید ارتباط خود را با اساتید، تشکل ها و کانونها تقویت کنند؛ درواقع معاونان باید در همین ارتباط گیری با فعالان دانشجویی، خلاهای موجود را شناسایی و از پشت میز نشینی اجتناب کنند.
وی با اشاره به کارهای پراثر و کم هزینه، معاونان را به شناسایی و انجام این فعالیت ها ارجاع داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عزم و اراده موجود در معاونان فرهنگی نشان می دهد که به فضل الهی و به زودی، شاهد تحول فرهنگی خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =