واکنش مقام فلسطینی به ورود هیأت اماراتی به مسجدالأقصی

نخست‌وزیر فلسطین به ورود هیأتی اماراتی به مسجدالأقصی واکنش نشان داد و ورود این هیأت به این مسجد مقدس را در حالیکه ورود نمازگزاران فلسطینی به آن ممنوع است، دردناک توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «محمد اشتیه»نخست‌وزیر فلسطین امروز دوشنبه به ورود هیأت اماراتی به مسجدالأقصی از دروازه اسرائیلی واکنش نشان داد و گفت که ورود مردم به این مکان مقدس باید از دروازه فلسطینیان که صاحبان اصلی مسجدالاقصی هستند، صورت گیرد.

اشتیه افزود، ورود برخی هیأت‌های عربی به مسجدالأقصی در حالی است که ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد مقدس ممنوع هستند.

طبق گزارش شبکه المیادین، نخست‌وزیر فلسطین همچنین گفت که اقدام بحرین برای امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی به منزله اعطای پاداش مجانی به این رژیم است و حرص و طمع این رژیم برای اشغال بیشتر اراضی فلسطینی را بیشتر می‌کند.

دیروز یک هیأت سیاسی اماراتی که تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی وارد حریم مسجدالاقصی شده بود، با واکنش ساکنان قدس ناگزیر به ترک این محل شد.

بر اساس ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی از این اتفاق منتشر شد، اعضای این هیأت که ظاهرا سه نفر هستند و در پی امضای اخیر توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شده‌اند در حالی که با فراغ بال در حال گرفتن عکس یادگاری از داخل مسجد قبه الصخره هستند، با واکنش تند یکی از فلسطینی‌های حاضر در این مسجد مواجه و ناگزیر به خروج از آن می‌شوند

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =