در غرب اهانت به اسلام مجاز؛ اما دشمنی با صهیونیست‌ها ممنوع است

رهبر انصار الله یمن ضمن انتقاد از سیاست برخی کشورهای غربی، تصریح کرد که در کشورهای غربی، اهانت به اسلام مجاز است؛ اما دشمنی با یهودیان صهیونیست ممنوع.

به گزارش گروه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن، شامگاه امروز (دوشنبه)، در سخنرانی خود به اقدامات کشورهای غربی برای تخریب وجهه اسلام پرداخت.

به گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصار یمن ضمن خوش‌آمدگویی به اسرای یمنی، گفت که تحریف و انحراف شکاف بزرگی در میان مسلمان ایجاد کرده است و مشکلات زیادی برای آن‌ها به بار آورده است.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه افزود که دشمنان از این انحراف و برای اهانت به قرآن و اسلام استفاده کرده‌اند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «در تمدن غرب ذره‌ای رحم وجود ندارد. آن‌ها جوامع بشری را لگدمال می‌کنند، آزادی مردم مصادره می‌کنند، ثروت آن‌ها را می‌دزدند و سرزمین آن‌ها را اشغال می‌کنند سپس می‌آیند و از حقوق بشر سخن می‌گویند».

سید عبدالملک الحوثی در ادامه با طرح این پرسش که آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی احترام گذشته‌اند یا خیر، گفت: «ترامپ به خود می‌بالد که آماده است سرزمین‌های عربی را به دشمن بددهد و آن‌ها را مصادره کند همانگونه که در جولان سوریه انجام داد. این چه تمدنی است!؟».

رهبر انصارالله یمن افزود که در غرب زمینه را برای فساد آماده می‌کنند و با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر اکرم اسلام (ص) اهانت کنند.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت در فرانسه، انتقاد از یهودی‌های صهیونیست و شک کردن به رویداد ادعایی هولوکاست با ارائه شواهد و ادله ممنوع است تا جایی که شخصی که این کار را می‌کند، محاکمه می‌شود.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: «در غرب به شما اجازه می‌دهند که به اسلام و انبیاء اهانت کنید، ملحد شوید و به خداوند اهانت کنید؛ اما به شما اجازه داده نمی‌شود که به یهودی‌های صهیونیست اهانت کنید و با آن‌ها به دشمنی برخیزید».

سید عبدالملک الحوثی در ادامه تأکید کرد: «در جهان، نوعی هجمه آشکار و اهانت‌آمیز علیه پیامبر، اسلام و مسلمانان وجود دارد که اندیشه، ایمان‌مان را با هدف سیطره فرهنگی هدف قرار داده است».

رهبر انصارالله یمن در ادامه با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امت اسلامی به مثابه تبدیل به طرح آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها شود، تأکید کرد: «نبایستی طرح‌هایی را که هدف آن به بردگی کشاندن و جدا کردن ما از اندیشه و هویت ایمانی ماست، بپذیریم».

سید عبدالملک الحوثی همچنین تأکید کرد: «آنگاه که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت می‌کنیم، نه آمریکا نه اسرائیل و نه دست‌نشانده‌های آن‌ها از ما سوءاستفاده کنند، بر ما سیطره پیدا کنند و ثروت ما را بدزدند. زمانی که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت کنیم، آزادی در مفهوم درست برای فراهم می‌شود و از قید و بند بردگی آزاد می‌شویم».

رهبر انصارالله در ادامه گفت که اظهارات اخیر و اهانت رئیس جمهور فرانسه، شکلی از اشکال تعبیر خصمانه علیه امت اسلامی است. ایشان در ادامه افزودند: «فرانسه و غرب به اسلام و رسول اعظم اهانت می‌کنند. این در حالی است که با یهودیان صهیونیست خوش‌رویی می‌کنند و از هرگونه اهانت به آن‌ها جلوگیری می‌کنند».

سید عبدالملک الحوثی در ادامه با اشاره به اینکه دست‌نشانده‌های دشمن و غرب استعمارگر، برای مسلمانان بحران ایجاد کرده‌اند، خطاب به رئیس جمهور فرانسه گفت: «لکه ننگ ابدی که در واقعیت همراه شما خواهد بود، آن چیزی است که در زمان استعمار الجزایر انجام دادید و ادامه توجیه‌های شما برای آن جنایت‌های ننگ‌آور است».

رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد که یکی از مهم‌ترین دلایل رنج بشریت اقدامات کشورهای مستکبر و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: «تکفیری‌ها از جانت آمریکا، فرانسه و کشورهای غربی حمایت می‌شوند. این‌ها همان کسانی هستند که برای هدف قرار دادن مسلمانان در کنار تکفیری‌ها ایستاده‌اند و آن‌ها قتل عام کردند. آمریکا و هم‌پیمانان آن در سوریه، یمن و دیگر کشورها برای حمایت از تفکیری‌ها وارد عمل می‌شوند، زیرا آن‌ها در تخریب وجهه اسلام از این تکفیری‌ها استفاده می‌کنند. تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند. سازمان اطلاعات غرب از جمله فرانسه در نظارت و حمایت از آن‌ها نقش دارد».

انتهای پیام/

کد خبر: 1077628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =