حاشیه‌ها و جنجال‌های سیاسی حل مشکلات را به تعویق می‌اندازد

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که در شرایط فعلی حاشیه‌ سازی به هیچ وجه به صلاح کشور نبوده و همه دستگاه‌ها باید تمرکز خود را بر روی یافتن راهکار عملیاتی برای حل مشکلات مردم بگذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدصالح جوکار با تاکید بر ضرورت حرکت همدلانه و تدبیر مسئولانه برای حل مشکلات کشور بیان کرد: ما در کشور سیاست‌های کلی مشخص و روشنی داریم که از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه‌گانه ابلاغ می‌شود و هر یک از قوا باید در چارچوب این سیاست‌ها عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها نقش اجرایی را برعهده دارند و برخی از دستگاه‌ها نقش نظارتی عهده‌دار هستند، اظهار کرد: دولت نقش اجرایی را دارد و باید برای اجرایی کردن سیاست‌ها برنامه‌ ریزی کند. مجلس شورای اسلامی نیز نقش نظارت بر اجرای صحیح سیاست‌ها و برنامه‌ها را عهده دار است. اگر همه دستگاه‌ها قول محور سیاست‌های کلان نظام با وحدت حرکت کنند قطعا مشکل دیگری باقی نخواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما آنچه که امروز ما شاهد هستیم وجود ناهماهنگی‌ها بین بخش‌های مختلف اجرایی است که این خود موجب دامن زدن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌شود. نقش مجلس شورای اسلامی و نقش دولت کاملا مشخص است، اما این دو قوه نباید با یکدیگر در تقابل باشند بلکه باید در سایه وحدت کلان و تعامل و ارتباط برای حل مسائل کشور برنامه‌ ریزی کنند.

جوکار در ادامه با بیان اینکه مشکل امروز جامعه مسائل اقتصادی است و ما باید به دنبال برنامه‌ ریزی برای حل مشکلات باشیم، تاکید کرد: امروز باید با تدبیر و هماهنگی اشکالات موجود را پیدا کرده و گره از مشکلات بگشاییم. همکاری و تعامل می‌تواند ما را به راهکار عملیاتی برساند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی حاشیه سازی به صلاح کشور نیست، گفت: متاسفانه برخی افراد دنبال حاشیه سازی هستند و این حاشیه‌های سیاسی و جنجال آفرینی یک ضربه جدی به کشور وارد کرده و تنها حل مشکلات را به تعویق می‌اندازد. عده‌ای نیز به دنبال سوء‌استفاده از این وضعیت برخاسته و از فرصت سوزی خرسند می‌شوند. نباید با جنجال آفرینی و حاشیه سازی دشمنان را خشنود کرد بلکه هدف همه ما باید یافتن راهکار عملیاتی برای حل مشکلات مردم باشد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1077651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =