باخت رئال مادرید و بارسلونا در شب صدر نشینی سوسیداد

دیدارهای هفته ششم لالیگا با صدرنشینی رئال سوسیداد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهرداد یاراحمدی؛ هفته ششم لیگ حرفه ای اسپانیا(لالیگا) روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری شد و در پایان این دیدارها طی یکی از دیدارهای مهم هفته، تیم رئال سوسیداد موفق شد با بردی پر گل به عنوان صدر نشینی، هفته ششم را به پایان برساند. در این گزارش به بررسی بازی‌های این هفته لیگ حرفه‌ای باشگاه‌های اسپانیا می‌پردازیم.

گرانادا _سویا

هفته ششم لایگا با دیدار دو تیم گرانادا و سویا آغاز شد، تیم دیگو مارتینز میزبان تیم سویا بودند، این مسابقه در گرانادا و ورزشگاه این تیم برگزار شد. در پایان تیم میزبان موفق شد با تک گل یانجل هررا هافبک ونزوئلایی خود به برتری برسد، خرمن سانچز مدافع تیم گرانادا با ۳۴ پاس صحیح و ۹ پاس بلند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
گرانادا با ۵ دیدار و ده امتیاز در رده ششم و سویا با چهار دیدار و هفت امتیاز در رده دهم قرار دارد.

سلتاویگو _ اتلتیکو مادرید

دومین دیدار هفته ششم رقابت های لالیگا در شهر ویگو و ورزشگاه خانگی تیم سلتاویگو برگزار شد داور این دیدار بر عهده جان مارتینز مانرا بود. شاگردان دیگو سیمونه موفق شدند در دقایق ابتدایی بازی توسط خرید جدید خود که از بارسا به این تیم پیوسته بود به گل اول برسد و پس از آن با فرو رفتن سلتاویگو به لاک دفاعی تا دقایق پایانی نتیجه یک بر صفر بود. در دقیقه آخر دقت اضافه یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی تیم مادریدی موفق شد با ضربه سری دقیق دروازه میزبان را باز کند تا نتیجه دو به صفر به نفع اتلتیکو به پایان برسد. یان اوبلاک دروازبان ۲۵ ساله تیم اتلتیکو موفق شد با پنج سیو و سی پاس دقیق عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد، وی در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
در پایان اتلتیکو مادرید با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده هشتم جدول و سلتاویگو با شش دیدار و پنج امتیاز در رده ۱۷ جدول قرار گرفتند.

رئال مادرید _ کادیز

شاگردان زیدان در پنجمین دیدار خود در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم کادیز بود که امسال به رقابت های لالیگا راه پیدا کرده بود. این دیدار در پایان برتری یک گله کادیز به پایان رسید و تنها گل این دیدار را آنتونی لوزانو به ثمر رساند.
در پایان رئال مادرید و کادیز با ده امتیاز در رده های سوم و پنجم قرار گرفتند. بهترین بازیکن این دیدار آلوارو نگردو مهاجم تیم کادیز با دو پاس دقیق و یک پاس گل به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ختافه _ بارسلونا

بارسلونا در چهارمین دیدار خود در فصل میهمان ختافه بود، این بازی در شهر ختافه و ورزشگاه آلفونسو پرز برگزار می‌شد. یاران مسی این دیدار را هجومی شروع کردند اما موفق به گلزنی نشدند و نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید. نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ دی یونگ با خطا داکونام جنی را سرنگون کرد و پنالتی برای ختافه بدست آمد، جیمی ماتا ضربه پنالتی را وارد دروازه نتو دروازبان ۳۱ ساله بارسلونا کرد.
این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع ختافه به پایان رسید تا شاگردان خوزه بوردالاس موفق به بردی بزرگ در خانه خود شدند. بارسا در انتهای هفته ششم با چهار دیدار و هفت امتیاز در رده نهم و ختافه با پنج دیدار و ده امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند، مسی مهاجم آرژانتینی بارسا در انتهای بازی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

ایبار _ اوساسونا

تقابل ایبار و اوساسونا در شهر ایبار و ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می شد و شاگردان خوزه لوئیس مندلیبار میزبان تیم اوساسونا بودند. در نهایت هر دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند، سرخیو هررا دروازه بان تیم اوساسونا با ۶ سیو و چهار سیو داخل محوطه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
اوساسونا با ۵ دیدار و هفت امتیاز در رده یازدهم و ایبار با شش دیدار و پنج امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند.

بیلبائو _ لوانته

ششمین دیدار هفته ششم لالیگا در شهر ... و ورزشگاه خانگی بیلبائو برگزار شد و این تیم میزبان بود که موفق شد با دو گل از سد میهمان خود عبور کند. گل های این دیدار را برنگر در دقیقه ۶۸ و ویلیامز در دقیقه ۷۹ به ثمر رساندند. در پایان دنی گارسیا هافبک سی ساله تیم بیلبائو به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
در جدول لالیگا هر دو تیم با پنج امتیاز و شش و سه امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و بیستم قرار گرفتند.

ویارئال _ والنسیا

بازیکنان ویارئال که در پنج دیدار گذشته خود سه پیروزی به دست آورده بود انگیزه های زیادی داشتند تا با پیروزی در این دیدار خانگی رتبه خوبی در جدول لالیگا بدست آورند. این دیدار در ورزشگاه ال مادریگا شهر ویارئال برگزار شد و در انتها تیم میزبان با دو گل آلکاسر و دنی پاره به برتری رسید و آن که میهمان را گونسالو گدس به ثمر رساند. بهترین بازیکن این دیدار دنی پارخو زننده یکی از دو گل ویارئال بود در انتهای این دیدار ویارئال با شش دیدار و یازده امتیاز در رده دوم و والنسیا با شش دیدار و هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفتند.

اوئسکا _ وایادولید

یکی از جذاب ترین و پرگل ترین دیدار های هفته ششم اسپانیا دیدار این دو تیم بود که در پایان با نتیجه دو به دو به پایان رسید. اوئسکا تیم جدید الورود لالیگا میزبان وایادولید بود این دیدار در ورزشگاه ال الکورا برگزار شد و شاگردان فرانسیسکو رودریگز ویلچز میزبان تیم وایادولید بودند. برای تیم میهمان برونو گونزالس و والدو روبیو دو گل به ثمر رساندند و رافائل میر و ساندرو رامیرز گل های اوئسکا را به ثمر رساندند.
در پایان اوئسکا با ۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و رئال وایادولید با ۳ امتیاز نوزدهم است.

آلاوز _ الچه

آلاوز در یکی از آخرین دیدار های هفته ششم لالیگا به مصاف اِلچه رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به میهمانش واگذار کرد. پره میا در دقیقه ۳۹ و خوزه مورنته در ۸۶ برای اِلچه گلزنی کردند تا تیمشان ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کند. پره میا هافبک طراح و تاثیر گذار الچه در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
اِلچه با کسب ۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و آلاوز با ۴ امتیاز هجدهم است.

رئال بتیس _ رئال سوسیداد

آخرین دیدار هفته ششم لالیگا میان دو تیم رئال بتیس و رئال سوسیداد انجام شد و تیم میهمان با 3 گل به برتری رسید. گل های سوسیداد را پورتو، میکل اویارسابال و عدنان یانوزای به ثمر رساندند تا پیروزی پر گلی برای تیم سوسیداد بدست آمده باشد. در پایان این دیدار میکل اویارسابال، مهاجم 23 ساله رئال سوسیداد با به ثمر رساندن یک گل از روی نقطه پنالتی و ارسال یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
رئال سوسیداد با پیروزی در این دیدار با 11 در رده اول و بتیس با نه امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =