ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور آغاز شد

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) براساس اعلام امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور از امروز آغاز می‌شود و تا 10 آّبان‌ماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت «گزارش260» است و پذیرفته‌شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991 است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه نموده و بدون فاصله درج کنند و گذرواژه نیز شماره ملی 10 رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

دانشجویان در صورتی که با شناسنامه یا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده‌اند شماره پرونده خود را در گذرواژه وارد کنند. دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش_ دانشجو_ پذیرش غیرحضوری_ «پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود» نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر 250 کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

بعد از تکمیل مراحل و پذیرش دانشجویان می‌توانند با  شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 30 مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت50 درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی- آموزش- گزارش های آموزش- شهریه- لیست ها و آمارها-  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش 163 و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

به گفته مدیرکل روابط عمومی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است. دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق منوی اصلی، آموزش شهریه - پرداختهای الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند یا از طریق گزارش 163، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.

پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =