کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا درشمال کشور از امروز (۲۹ مهر) تا روز جمعه (۲ آبان) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد ازظهر امروز (۲۹ مهر) بارش و ابرناکی در استان‌های اردبیل و گیلان آغاز می‌شود، اظهار کرد: فردا (۳۰ مهر) نیز سامانه بارشی تقویت و به شرق سواحل دریای خزر و خراسان‌ شمالی کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ آبان) نیز در سواحل شرقی دریای خزر و خراسان‌ شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: طی روز شنبه (۳ آبان) برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی دمای هوا از امروز تا جمعه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و از روز چهارشنبه تا جمعه (۳۰ مهر تا ۲ آبان) در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ضیاییان ادامه داد: دریای خزر نیز از امروز تا بعد ازظهر پنج شنبه (۱ آبان) مواج پیش بینی می شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ مهر) صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بعد ازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی روز پنج‌شنبه (۱ آبان) نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1077794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =