پول شفر فردا به حساب واریز می‌شود

مطالبات وینفرد شفر سرمربی استقلال تا فردا به حسابش واریز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه استقلال تهران برای برطرف کردن محرومیت فعالیت در نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنانی که در تابستان به خدمت گرفته نیازمند اخذ رضایت وینفرد شفر، سرمربی سابق این تیم است.

سرمربی آلمانی که رقم طلبش از این باشگاه به 600 هزار دلار افزایش یافته است با شکایت به فیفا این طلب را درخواست کرده است و باشگاه تهرانی هم به دلیل تحریم‌های بانکی علیه ایران برای انتقال آن با مشکلات زیادی رو به رو شده است.

طبق اعلام اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز گذشته مبلغ 200 هزار دلار از طلب شفر به شماره حسابی که این سرمربی در کشور آلمان اعلام کرده بود حواله شد. شفر امروز اعلام کرد که فعلا مبلغی به حسابش واریز نشده است تا شک و شبهه‌هایی درباره انتقال پول استقلالی‌ها شکل بگیرد.

طبق پیگیری‌های انجام شده، طلب شفر به یک موسسه حقوقی در کشور ترکیه واگذار شد تا این پول را به حساب مورد نظر شفر واریز کند. به دلیل اینکه انتقال پول از طریق یک موسسه حقوقی با شرکت‌های بازرگانی متفاوت است، واریز نهایی پول دست کم 72 ساعت زمان خواهد برد.

از این رو با گذشت نزدیک 48 ساعت از حواله کردن پول از حساب باشگاه استقلال، 200 هزار دلار از طلب وینفرد شفر تا پایان روز آینده به حسابش واریز می‌شود تا نگرانی از بابت محرومیت بزرگتر برای این باشگاه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1077804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =