آفرین به مهدی تاج، آفرین به استقلال!

فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال کلی به منابع داخلی کمک کرده‌اند و باید مورد تجلیل قرار بگیرند چون با تعلل آنها کلی پول به خزانه برگشته است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ارزهای خارجی به‌خصوص دلار دیروز سقوط آزاد را تجربه کردند تا همه مردم پشت صرافی‌ها صف بکشند و دلارها را بفروشند. دوستان عزیز، دلار را تا مرز ۳۳ هزار تومان بالا بردند و بعد اجازه دادند تا قیمت‌ها نفسی بکشد و تا مرز ۲۴ هزار تومان پایین بیاید. گفته می‌شود دلار کمتر از این هم خواهد شد. این سقوط آزاد بی‌تأثیر بر بازار طلا و سکه هم نبود که کاری به بازار زرگرها نداریم....

آفرین به تاج!
قرارداد ویلموتس به آن صورت که همه دیدند بسته شد. مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال آن روزها معتقد بود ویلموتس بسیار نجیب است و معتقد بود قرارداد این مربی هم قرارداد بسیار خوبی است. اعتقادی که البته بعدها رنگ باخت و همین مدیر اعتراف کرد که اشتباه کردند و قرارداد بدی بسته شده. فیفا ما را محکوم کرد که ۵/۶ میلیون یورو غرامت به ویلموتس پرداخت کنیم. این علاوه بر 2 میلیون یورویی است که پتروشیمی ماهشهر زیرمجموعه شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) پیش از بازی با عراق در مقدماتی جام جهانی‌ (که ۲- یک شکست خوردیم) به این مربی بلژیکی داد. فدراسیون فوتبال آن ۵/۶ میلیون یورو را پرداخت نکرد. یورو تا مرز ۴۰ هزار تومان بالا رفته بود. اگر قرار بود مدیران وقت فدراسیون فوتبال، این ۵/۶ میلیون یورو را با یوروی ۴۰ هزار تومانی پرداخت کنند، باید ۲۶۰ میلیارد می‌دادند. اگر قرار بود در روزهای ۴۰ هزار تومانی یورو، بدهی 2 میلیون یورویی شستا را بدهند باید ۸۰ میلیارد تومان پرداخت می‌کردند. حالا با یک حساب سرانگشتی، مهدی تاج برای پرداخت غرامت ویلموتس ۶۵ میلیارد تومان و برای پرداخت بدهی شستا ۲۰ میلیارد تومان سود کرده است! متوجه می‌شوید که چرا همان زمان جریمه‌ها پرداخت نشد؟!

آفرین به استقلال!
استقلال باید ۶۰۰ هزار یورو به شفر پرداخت می‌کرد که شفر به فیفا و رسانه‌ها اعلام کرد حتی یک یورو به حساب او واریز نشده است. با احتساب یوروی ۴۰ هزار تومانی ۲۴ میلیارد تومان می‌داد اما اکنون ۶ میلیارد کمتر باید به این مربی اجنبی پرداخت شود.

نتیجه‌گیری
در حقیقت هم فدراسیون فوتبال هم باشگاه استقلال کلی به منابع داخلی کمک کرده‌اند و باید مورد تجلیل قرار بگیرند چون با تعلل آنها کلی پول به خزانه برگشته است. اصلاً هم به این مورد کاری نداریم که صدها میلیارد تومانی که باید به ویلموتس و امثال او پرداخت شود (که با احکام فیفا قطعاً پرداخت می‌شود) به دلیل سوءمدیریت است. مدیریتی که محاسبه بلد نیست و برای انتخاب‌هایش «متر» درستی ندارد تا اول اندازه بگیرد و بعد ببُرد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1077823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =