ضرورت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به الزام و اهمیت انجام مطالعات محیط زیستی خطوط متروی تهران بر اجرای نتایج حاصل از آن تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شینا انصاری در سیزدهمین کمیته فنی مطالعات محیط زیستی ( غربالگری ) طرح ها و پروژه های شهرداری تهران که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان فنی معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری مناطق ۱۸، ۶ و ۲۰ برگزار شد، با اشاره به لزوم اهمیت دادن به مطالعات محیط زیستی پروژه های عمرانی شهر تهران قبل از اجرای آن‌ها گفت: در این راستا شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۸۶ مصوبه ای را مبنی بر الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی پروژه های عمرانی و زیربنایی را تصویب کرد که از سال ۱۳۸۷ برای شهرداری تهران لازم الاجرا شد.

وی تصریح کرد: ۳۵۶ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در این کمیته بررسی و ۶۵ پروژه مشمول انواع مطالعات محیط زیستی شده اند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اجرای خیابان کامل در شهر تهران گفت: مطالعات محیط زیستی این طرح مصوب و برابر نظر اعضا کمیته ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در سیزدهمین جلسه کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) چهار پروژه شامل احداث خیابان کامل و وضعیت مطالعات محیط زیستی خطوط مترو معاونت حمل و نقل و ترافیک، پروژه تصفیه خانه آبهای سطحی و انتقالی مدرس – پل های فجر منطقه ۶ ، احداث بوستان مدافعان سلامت منطقه ۱۸، احداث  تصفیه خانه آب خاکستری ساختمان منطقه ۲۰ مطرح و بررسی کارشناسی شد.

بنا بر این گزارش در پایان طی مراسمی،  احکام انتصاب اعضای کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) از سوی  انصاری - رئیس کمیته فنی - اهدا شد .


انتهای پیام/
 

کد خبر: 1077867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =