نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۵ آبان اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج پذیرفته شدگان دکتری آزاد حداکثر تا ۵ آبان اعلام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، بهروز طهماسب کاظمی با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه دکتری ۹۹ گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری جلسات مصاحبه دکتری به صورت غیرحضوری در دستورکار قرار گرفت. بیش از ۱۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد استان های تهران و البرز، با حضور در واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال و تهران غرب، مسئولیت انجام مصاحبه ها را برعهده گرفتند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲۵ هزار نفر برای شرکت در مصاحبه ورودی دکتری سال ۹۹ دعوت شدند، گفت: این مصاحبه ها که از ۱۹ مهرماه آغاز شده تا امروز ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری مصاحبه دکتری تمدید نمی شود، خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از ۲۲ هزار مصاحبه دکتری برگزار شده است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه نتایج پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر تا ۵ آبان ماه اعلام خواهد شد، افزود: پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی و از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =