دو بازیکن استقلال ۳ ساله قرارداد خود را تمدید کردند

دو بازیکن استقلال قرارداد خود را امروز با باشگاه تمدید کردند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پس از جدایی مهدی رحمتی از استقلال در فصل گذشته و انتخاب حسینی به عنوان سنگربان شماره یک آبی پوشان، مدیران این تیم برای انتخاب یک جانشین و دروازه بان دوم تیم، با پورحمیدی سنگربان استقلال خوزستان به توافق رسیدند تا او به عنوان رقیب حسینی بر روی نیمکت تیم بنشیند.

اما استقلال که فصل را با ۳ مربی به پایان رساند، در هیچ کدام از بازی هایش از پورحمیدی استفاده نکرد تا این بازیکن پس از پیوستن رشید مظاهری به این تیم به دنبال فسخ قراردادش با استقلال باشد چرا که با حضور حسینی و مظاهری عملا به این سنگربان جوان بازی نمی رسد.

به هر حال امروز باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از توافق جدید با این سنگربان جوان داد تا حسین پورحمیدی سنگربان آبادانی و ۲۲ ساله استقلال قراردادش را با این تیم به مدت ۳ فصل تمدید کند.
پورحمیدی جوان و آینده دار که پیش از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل حضور حسینی ومظاهری به دنبال فسخ قراردادش بود، حالا راضی به تمدید ۳ ساله قراردادش شده که در نوع خود می‌تواند جالب باشد.

و همچنین با اعلام احمد مددی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، آرش داجلیری بازیکن سال گذشته تیم امید استقلال که از اواخر فصل گذشته در تیم بزرگسالان استقلال حضور یافته بود، قراردادش را با این تیم به مدت ۳ فصل با تیم بزرگسالان منعقد نمود تا از این پس در تیم بزرگسالان استقلال حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه استقلال

کد خبر: 1077910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =