احمد مددی: هواداران نگران قایدی نباشند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در قرارداد برخی از بازیکنان عرف و استاندارد قراردادی رعایت نشده و ما کار اصلاح قراردادها را آغاز کرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات وینفرد شفر، بازگشت دیاباته و میلیچ و وضعیت کلی این تیم صحبتهایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

طبق اقداماتی که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه انجام داد، مبلغ 200 هزار دلار به حساب شفر حواله شد. با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، نشستن پول به حساب شفر پروسه زمان‌بری است و بنا بر اظهارات خلیل‌زاده، امروز و فردا به حساب این مربی می‌نشیند. بخش دیگری از پول شفر امروز یا فردا واریز می‌شود و چون فرصت نداریم، در هفته آینده بقیه پول ایشان را تأمین و به حسابش واریز خواهیم کرد. بحث پرداخت اقساطی پول شفر مطرح نیست و در سه مرحله پول او واریز خواهد شد.

بنا داریم در کنار پول شفر، مطالبات جپاروف و پاختاکور را نیز پرداخت کنیم. در هفته آینده پرداختی به شفر، جپاروف و پاختاکور را انجام خواهیم داد تا پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود. به سختی در حال تأمین منابع مالی هستیم. هواداران بدانند تمام ارکان باشگاه به دنبال حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.

امروز پرداختی اول به حساب میلیچ انجام می‌شود. برگه‌های پاسپورت این بازیکن تمام شده و درخواست پاسپورت جدید داده است. پدرش نیز بیمار شده، اما او به استقلال علاقه‌مند است و تمایل دارد به ایران بازگردد. در صورتی که پاسپورت میلیچ آماده شود، تست‌ کرونا بدهد و مجوز خروج از کشور بگیرد، به ایران بازمی‌گردد. معاون بین‌الملل باشگاه کارهای ویزای این بازیکن را انجام داده تا هر چه سریع‌تر به ایران بازگردد. برای دیاباته نیز همان چیزی که اتفاق افتاده را در سایت باشگاه از زبان قیم، معاون بین‌الملل باشگاه شرح دادیم. نمونه تست دیاباته گم شده و این بازیکن باید دوباره تست کرونا بدهد تا به ایران بیاید.

یک دوره مذاکره با نادری انجام شده است. ما و نادری خواسته‌های‌مان را گفته‌ایم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است این بازیکن را حفظ کند.

متأسفانه در برخی از قراردادهای قبلی، عرف و استانداردهای قرارداد رعایت نشده است. چاره‌ای نداریم جز اینکه بخشی از قراردادها را بازنگری کنیم. تلاش خواهیم کرد در فضای حرفه‌ای و پس از مذاکرات مجدد، نسبت به اصلاح قراردادها اقدام کنیم. بحث اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی، دروازه‌بان استقلال آغاز کردیم. متأسفانه قرارداد قبلی او مناسب نبود و نجومی بود. دغدغه‌های باشگاه را به او و مدیربرنامه‌هایش گفتیم و آنها واقعیت را متوجه شدند. وقتی با پورحمیدری و مدیربرنامه‌هایش صحبت کردیم، پذیرفتند که قرارداد بازنگری شود. امیدوارم قرارداد سایر بازیکنان را نیز در فضای حرفه‌ای بازنگری  کنیم.

25 سال سابقه کار در باشگاه‌های مختلف را دارم و مدیریت کرده‌ام. استقلال جایی است که باید خدمت کرد. این باشگاه متعلق به مددی و هیئت مدیره نیست، متعلق به 35 میلیون هواداری است که با یک پیروزی با نشاط می‌شوند و با یک شکست هم سرخوردگی اجتماعی به وجود می‌آید. بِرند استقلال اثربخشی ملموسی در جامعه دارد. به عنوان سرپرست باشگاه، هر چند روزی که در باشگاه باشم، با قدرت کارم را انجام خواهم داد. به این نگاه نمی‌کنم که سرپرست هستم و مثل کسی که اختیار دارم، رفتار خواهم کرد تا مشکلات اینجا را به کمترین حد برسانم.

وی درباره وضعیت ماندن یا جدایی مهدی قایدی گفت: قایدی قطعا در استقلال می‌ماند. او تمریناتش را شروع کرده و هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1077968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =