برتری مدعیان قهرمانی در شب دوم رقابت‌ها

هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با ۸ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز،مهرداد یاراحمدی؛ هفته اول لیگ قهرمانان اروپا روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام شد و فوتبال دوستان شاهد رقابت‌های جذابی بودند. شروع پر گل تیم قهرمان در مقابل باخت شاگردان زیدان و همچنین پیروزی پر گل آتالانتا از نتایج هفته اول بود.

گروه A

سالزبورگ_ لوکوموتیو مسکو

اولین مسابقه شب دوم لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم اتریشی و روسیه‌ای برگزار شد، این دیدار پر گل با نتیجه تساوی دو دو به پایان رسید. برای تیم میزبان دومینیک سوبوسلای در دقیقه 45 و زلاتکو یونوزوویچ در دقیقه ۵۰ گلزنی کردند و دو گل میهمان را ادر در دقیقه 19 و ویتالی لیساکوویچ در دقیقه 75 به ثمر رساندند. در پایان مسابقه زلاتکو یونوزوویچ هافبک ۳۳ ساله و اتریشی تیم سالزبورگ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

بایرن مونیخ _ اتلتیکو مادرید

شاگردان فلیک در شب رویایی خود در آلیانس آرنا موفق شدند حریف نام آشنای خود را به چهار گل در هم بکوبند. هر چند که در دقایق ابتدایی تیم مسابقه شاگردان سیمئونه موقعیت نصفه و نیمه ای روی دروازه نویر ایجاد کردند اما این تیم بایرن بود که در دقیقه ۲۸ موفق به زدن اولین گل این دیدار شد. برای تیم بایرن کومان دو بار و گورتزکا و تولیسو هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند. کومان با دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

بایرن مونیخ ۳
سالزبورگ ۱
لوکوموتیو ۱
اتلتیکو ۰

گروه B

رئال مادرید _ شاختار دونتسک

شاگردان زیدان حریف خود را دست کم گرفته بودند و با غرور پا در میدان مسابقه گذاشتند حریف اوکراینی در نیمه اول سه گل وارد دروازه رئال مادرید کرد تا نتیجه ای عجیب رقم بخورد. اما با شروع نیمه دوم تیم زیدان متحول شد و موفق شد دو گل از سه گل را جبران کند و در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند که به وسیله وی ای آر این گل مردود اعلام شد. برای میزبان مارسلو و مودریچ گلزنی کردند و سه گل شاختار توسط ته ته، مارچ سولومون و واران، (گل به خودی) به ثمر رسد. ته ته مهاجم برزیلی شاختار با یک گل و یک پاس گل عملکرد درخشانی از خود نشان داد و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

اینتر میلان _ مونشن گلادباخ

دیگر مسابقه گروه دوم میان تیم اینتر میلان ایتالیا و مونشن گلادباخ آلمان برگزار شد که این دیدار با تساوی پر گل دو دو به پایان رسید. هر چه نیمه اول این دیدار کسل کننده بود در نیمه دوم بازی بسیار تماشایی انجام شد و چهار گل این دیدار در این نیمه به ثمر رسید. برای اینتر لوکاکو دو بار موفق به گلزنی شد و گل دوم وی باعث فرار این تیم از شکست خانگی شد. دو گل مونشن گلادباخ را بنسباینی و جوناس هافمن وارد دروازه میزبان کردند.

شاختار دونتسک ۳
مونشن گلادباخ ۱
اینتر میلان ۱
رئال مادرید ۰

گروه C

منچستر سیتی _ پورتو

در گروه سوم این رقابت ها منچستر سیتی انگلیس میزبان تیم پورتو تیمی که مهدی طارمی نیز در آن فعالیت دارد بود. شاگردان گواردیولا از ابتدا این دیدار را هجومی آغاز کردند اما این تیم پورتو بود که در دقیقه ۱۷ توسط لوئیز دیاز به گل رسید. این گل بیشتر از سه دقیقه دوام نیاورد و در دقیقه ۲۰ سرخیو اگوئرو آرژانتینی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. دو گل دیگر سیتی را ایکای گوندوغان و فران تورس به ثمر رساندند. بازیکن آلمانی سیتی که زننده یکی از گل های این تیم بود به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.

المپیاکوس _ مارسی

دیدار این دو تیم دو نود دقیقه وقت های قانونی با تساوی بودن گل در حال پیگیری بود که احمد حسن بازیکن مصری المپیاکوس ناجی این تیم شد و در دقیقه ۹۲ گل برتری را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین برای تیم یونانی بدست آید. متیو والبوئنا بازیکن فرانسوی المپیاکوس با یک پاس گل و ۴۲ پاس صحیح به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

منچستر سیتی ۳
المپیاکوس ۳
مارسی ۰
پورتو ۰

گروه D

آژانس _ لیورپول

لیورپول با هدایت کلوپ موفق شد با یک گل سه امتیاز شیرین کسب کند و با دست پر امستردام را ترک کند، تنها گل این دیدار را نیکولاس بازیکن تیم آژاکس وارد دروازه این تیم کرد. فابینیو هافبک ۲۶ ساله و برزیلی لیورپول با عملکرد خوب خود عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

میدیولن _ آتالانتا

اتالانتا در یک بازی یک طرفه موفق شد تیم دانمارکی میدیولن را با چهار گل شکست دهد این دیدار در خانه میدیولن انجام شد. دوان ساباتا، الخاندرو گومز، لوئیس موریل و الکسی میرانچوک گل‌های تیم ایتالیایی را به ثمر رساندند. دوان ساباتا بازیکن ۲۹ ساله و کلمبیایی آتالانتا بل یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه معرفی شد.

آتالانتا ۳
لیورپول ۳
آژاکس ۰
میدیولن ۰

بدین ترتیب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، هفته دوم این رقابت‌ها ششم و هفتم آبان ماه یعنی سه شنبه و چهارشنبه انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =