تنها شرط نادری برای حضور در استقلال یا پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که هم از این باشگاه و هم از استقلال پیشنهاد دارد هنوز موفق به دریافت رضایتنامه خود از باشگاه کورتریک بلژیک نشده و همین موضوع آینده‌اش را مبهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد نادری که فصل گذشته با ادامه انتقال قرضی خود از کورتریک بلژیک در پرسپولیس بازی کرد با پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال تهران روبرو شده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از مذاکره رسمی با عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران موضوع دریافت رضایتنامه خود را مشکل اصلی ماندن در فوتبال ایران معرفی می‌کند.

باشگاه استقلال تهران نیز مذاکره با کورتریک بلژیک را برای جذب دائمی نادری آغاز کرد که با پیشنهاد ۱۵۰ هزار دلاری آنها روبرو می‌شود.

نادری پس از مذاکره با استقلال تهران با فشار کادر فنی پرسپولیس برای ماندن در جمع سرخپوشان روبرو می‌شود. وی سه جلسه متوالی با مدیران و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس نیز برگزار می‌کند اما این باشگاه دریافت رضایتنامه را بر عهده خود نادری گذاشته است.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس نیز منتظر است تا هر کدام از این باشگاه‌ها توانستند پول مربوط به پرداخت رضایتنامه ۱۵۰ هزار دلاری اش را در اختیار وی قرار دهند برگه عقد قرارداد با آن را امضا کند.

مذاکره استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا بتوانند نظر نادری و باشگاه کورتریک را برای کاهش مبلغ قرارداد جلب کنند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1077997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =