جزئیات نحوه ارائه دروس به دانشجویان جدیدالورود

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برنامه ریزی برای نحوه ارائه دروس به دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ،  عمادالدین فاطمی ‌زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف  با اشاره به اینکه کلاس های دانشجویان فعلی این دانشگاه از ۲۹ شهریورماه ۹۹ آغاز شده است، از برنامه ریزی برای نحوه ارائه دروس به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.  

وی توضیح داد: با توجه به برگزاری با تاخیر کنکورهای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان ورود دانشجویان جدید به دانشگاه ها هم با تاخیر نسبت به روال همیشگی همراه بود از این رو برنامه ریزی هایی متناسب با شرایط برای ورود دانشجویان جدید به دانشگاه انجام شده است.

فاطمی ‌زاده گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده دانشجویان تازه وارد به دانشگاه، این ترم واحدهای درسی کمتری دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف افزود: همچنین دیده شده که برای دانشجویان جدید، تعداد کلاس‌ ها در هفته‌ افزایش یابد تا دانشجویان و اساتید به موقع به برنامه درسی مصوب برسند.

 پیش از این هم معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه دروس کمتر به دانشجویان تازه وارد دانشگاه ها به دلیل فشردگی ترم جاری خبر داده بود. قرار است نتایج نهایی کنکور سراسری تا پایان هفته اول آبان ۹۹ اعلام و نتایج کنکور دکتری ۹۹ تا پایان هفته جاری و نتایج کنکور ارشد ۹۹ در هفته آینده اعلام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1078002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =