دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضای قوه قضاییه

داوطلبان شرکت در آزمون تصدی منصب قضای قوه قضاییه ۹۹ تنها تا ساعت ۲۴ امروز، اول آبان ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت سازمان سنجش فرصت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آزمون تصدی منصب قضای قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹ صبح روز جمعه، دوم آبان ماه سال ۹۹ در ۲۲ مرکز استان با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار می‌شود براین اساس کلیه داوطلبان لازم است تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه یکم آبان ماه ۹۹ برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون فوق، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت­ نامی «شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...» خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =