جزییات خشت گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده و زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که ۷۵هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی عملیات خشت گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آغاز شد.

محسن حاجی میرزایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند  که ۷۵هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: فاز اول عملیات خشت گذاری ۱۳هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت گذاری ۳۰هزار واحد مسکونی در ۱۸استان و ۶۶شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای این طرح تامین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: با همکاری بانک ملی ایران ۴هزار میلیارد تومان با سود ۱۲درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده  فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =