ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در سفر به استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری با تعدادی از اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

وی در نشست صمیمانه با تعدادی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، استفاده از سامانه آموزشیار را انقلابی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی  برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فداکار در پاسخ به سؤال یکی از کارکنان درباره مشکلات سیستم آموزشیار گفت: استفاده از سیستم آموزشیار، انقلابی بزرگ در حوزه آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: هر تغییر و دگرگونی در ابتدا مشکلاتی را به همراه دارد و آموزشیار هم از این قضیه مستثنی نیست؛ اما استفاده از این سامانه خیلی از مشکلات واحدهای دانشگاهی را در زمینه امور آموزشی برطرف می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیاری از ایرادات فنی این سامانه برطرف شده است و امیدواریم که تا پایان نیمسال تحصیلی جاری، تمام مشکلات این سامانه به‌طور کامل برطرف شود.

در ابتدای این جلسه، بهروز رومیانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این دانشگاه به‌ویژه روند فعالیت پردیس‌های آموزشی تفتان و ایرندگان پرداخت.

رومیانی با بیان برخی مشکلات کارکنان دانشگاه به‌ویژه مشکلات رفاهی و معیشتی، خواستار حل این معضلات و مشکلات شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =