واکنش کریم باقری به انتشار اظهارات رسول‌پناه

کریم باقری مربی پرسپولیس می‌گوید: صحبت‌های رسول‌پناه جالب نبود و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد. بهتر است سرپرست باشگاه هر چه زودتر این اتفاقات را جمع و جور کند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پرسپولیس این روزها اسیر حواشی زیادی شده و همین موضوع شکاف زیادی بین مدیریت این باشگاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی هواداران ایجاد کرده است.

جدایی شجاع خلیل‌زاده و پیوستن او به تیم الریان قطر که به ادعای رسانه‌های قطری رسمیت پیدا کرده، یکی از بدترین اتفاقاتی بود که می‌توانست  برای فینالیست لیگ قهرمانان پیش بیاید. در این میان برخی از هواداران پرسپولیس مدیریت این باشگاه را مقصر این جدایی می‌دانند و برخی دیگر  اعتقاد دارند خود شجاع تمایلی به ماندن نداشت و به خاطر شرایط مالی بهتر راهی قطر شد.

کریم باقری پیش‌تر قولی به هواداران پرسپولیس مبنی بر ماندن خلیل‌زاده داده بود که به هر دلیل عملی نشد. او در مصاحبه ای درباره انتشار فیلمی از رسول پناه علیه شجاع خلیل زاده گفت: «بله کلیپ را دیدم. متأسفانه چنین اتفاقاتی جز اینکه برای تیم حاشیه درست کند، نتیجه دیگری ندارد. بهتر است هر مسئله‌ای که در تیم و باشگاه وجود دارد در همین خانواده پرسپولیس بماند و به این شکل در فضای مجازی پخش نشود. واقعاً نمی‌دانم چرا رسول‌پناه این حرف‌ها را زده و باید بگویم صحبت‌هایش جالب نبود و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد. بهتر است سرپرست باشگاه هر چه زودتر این اتفاقات را جمع و جور کند، چرا که در این چند روزه اتفاقات خوبی برای باشگاه رقم نزده است.»

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1078161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =