استادیار دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات فدراسیون شنا شد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حکمی، علی خورجهانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان را به‌عنوان سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات این فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محسن رضوانی رئیس فدراسیون  شنا، شیرجه و واترپلو  در حکمی، علی خورجهانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان را به‌عنوان سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات این فدراسیون منصوب کرد.

در حکم محسن رضوانی خطاب به خورجهانی آمده است: نظر به تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات الهی و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و با بهره‌گیری از توان و تخصص خویش و همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

خورجهانی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در رشته فیزیولوژی ورزشی است که از سال ۱۳۸۶ با واحد تاکستان همکاری می‌کند. وی تاکنون ۲۰ مقاله در ژورنال‌های تخصصی تربیت بدنی به چاپ رسانده و در ۱۷ کنفرانس بین‌المللی تخصصی ورزش نیز به عنوان سخنران حضور داشته و مدرس رسمی فدراسیون فدراسیون  شنا، شیرجه و واترپلو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =