۲ رزمنده الحشد الشعبی در جریان دفع دلیرانه حمله داعش شهید شدند

سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که دو نفر از رزمندگان برجسته این سازمان در جریان دفع حمله تروریستی عناصر داعش به صلاح الدین پس از مقاومت دلیرانه خود به شهادت رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نیروهای تیپ۲۲ الحشد الشعبی روز جمعه از ناکام گذاشتن یک حمله تروریست‌های داعش به منطقه «العیث» شرق صلاح الدین و سرکوب مهاجمان تروریست خبر دادند.

نهاد اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دو نفر از رزمندگان تیپ ۲۲ الحشد الشعبی در جریان دفع دلیرانه حمله تروریستی عناصر داعش به شهادت رسیدند.»

بر اساس این بیانیه، شهیدان «غانم داجی حسن حسین» و «عبد ناصر شنان جبر» نقش بزرگی در مقابله با باندهای تروریستی داعش داشتند.

سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی به مقابله با همه تلاش‌های شکست خورده تروریست‌های داعش برای ناامن کردن استان صلاح الدین و باز کردن جای پایی برای خودشان در این منطقه ادامه خواهند داد.

منطقه «الفرحاتیه» واقع در شهرستان «بلد» استان صلاح الدین هم شنبه گذشته شاهد یک حمله فجیع عناصر تروریست بود که در آن یک گروه مسلح، دوازده نفر از شهروندان را ربوده و هشت نفر آنها را به ضرب گلوله به قتل رساند، مقامات نظامی عراق می‌گویند که به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند که ثابت می‌کند، این حمله کار عناصر داعش بوده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1078219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =