از توافق احتمالی جدید میان تهران و واشنگتن حمایت می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آماده حمایت از توافق احتمالی جدید بین ایالات متحده و ایران خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آماده حمایت از توافق احتمالی جدید بین ایالات متحده و ایران خواهد بود.

وی در یک گفت‌وگوی تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که اسرائیل آماده حمایت از توافق احتمالی جدید بین ایالات متحده و ایران خواهد بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این تماس تلفنی به ترامپ گفت که او با برجام مخالف بوده و مخالف هر توافقی با ایران نیست.

نتانیاهو با اشاره به سخنرانی‌ که در سال ۲۰۱۵ در کنگره آمریکا در مخالفت با حصول توافق هسته‌ای با ایران ایراد کرده بود، گفت: «وقتی که من در کنگره آمریکا صحبت کردم، نگفتم با هر توافقی مخالفم. گفتم با آن توافق مخالفم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای ضد ایرانی خود، درباره دلیل مخالفت با برجام گفت که «این توافق خواستار هیچ تغییری در رفتار ایران نبود. به همین دلیل، ایران بعد از آن توافق به جای کاهش ستیزه‌ جویی‌هایش، آن را افزایش داد».

بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: «فکر می‌کنم اگر توافق جدیدی پیشنهاد شود، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. فکر می‌کنم این توافق تنها زمانی رخ می‌دهد که ایران با مخالفت‌های شدیدی در برابر ستیزه‌جویی‌هایش روبه‌رو شود».

وی مدعی شد که چنانچه ایران با واکنش‌های «قدرتمندانه» روبه‌رو شود، برای آنچه به گفته او «توافق واقعی» است، پای میز مذاکره خواهد آمد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1078236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =