از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی پرهیز کنیم

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی در کشور تاکید کرد: اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد ویس کرمی در خصوص اینکه در شرایط فعلی به چه میزان نیازمند تدبیر همگانی به جای دشمن تراشی ها هستیم و نمود حرکت همدلانه با محوریت رهبری و تلاش قوا را در کجا باید ببینیم؟ گفت: با توجه به شرایط خاصی که کشور در آن قرار دارد و فشار اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم، ما در عین جدیت در انجام وظایف محوله در مجلس و دولت باید سعی کنیم از مخابره پیام دوگانگی به خارج از مرزها و یا مخابره پیام اختلاف و تنش در داخل به مردم پرهیز کنیم.

وی افزود: به نظر من در این شرایط بهتر است که مجلس به وظایف قانونی و نظارتی خود به نحو احسن عمل کند ولی این مهم باید با رعایت احترام شئونات تصریح شده در قانون اساسی و قوانین همراه باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس بیان کرد: معتقدم اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند، باید از هرگونه تنش پرهیز کنیم و با خویشتن داری و همدلی البته در عین حال با جدیت در انجام وظایف خود از این وضعیت عبور کنیم.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/

کد خبر: 1078260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =