بزرگترین سرمایه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی فرهیخته است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگترین سرمایه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی فرهیخته آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین در جلسه شورای معاونان فرهنگی و دانشجویی استان گیلان در رشت اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به حساسیت کار خود فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه "باید با تمام سختی‌ها پای کار بایستیم و مسئولیت‌پذیر باشیم" بیان کرد: مهم‌ترین رکن فرهنگی در دانشگاه‌ها معاونان فرهنگی هستند و باید کار فرهنگی اثرگذار انجام دهند.

جهان‌بین اصلاح برخی آیین‌نامه‌ها در 3 ماه اخیر جهت پشتیبانی از معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: کار اساسی در دانشگاه از طریق استاد انجام می‌شود و آنها  روی دانشجو تاثیر گذارند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه "کانون‌های فرهنگی دانشگاهی در رشت بسیار فعال هستند" اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی باید زمینه ورود و فعالیت افراد با سلایق متفاوت را فراهم کنند.

جهان‌بین با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه حمایت و پشتیبانی محتوایی استاد در قم؛ خاطرنشان کرد: استاد نیاز به دانش‌افزایی دارد و باید تغذیه فرهنگی شود و این دبیرخانه نیز با این رویکرد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1078266

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =