ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون واحد اهواز آغاز شد

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان مقاطع کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 1399-1400 ویژه کسانی که در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام انجام نداده اند، اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، شرایط و نحوه ثبت‌نام متقاضیان  مقاطع کاردانی و کارشناسی براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ویژه کسانی که در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی (AZMOON.ORG) ثبت‌نام انجام نداده‌اند، اعلام شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفتگو با خبرنگار در این باره اظهار کرد: ثبت‌نام  تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی  و کاردانی  رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ویژه کسانی که در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی (AZMOON.ORG) ثبت‌نام انجام نداده‌اند در حال انجام است.

بیژن کریمی بیرگانی با بیان اینکه ثبت‌نام این دسته از متقاضیان به صورت حضوری در محل دانشگاه انجام می‌شود، افزود:  متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک تحصیلی و شناسایی برای  انجام امور ثبت‌نام به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز مراجعه و برای ثبت نام حضوری اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078270

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =